nedeľa 23. júna 2013

On my wishlist 30


On my Wishlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma.




Pôvodne som mala v pláne dať sem niečo úplne iné, ale potom mi kamarátka povedala o tejto sérii a ja som si proste povedala, že ju MUSÍM mať! Pýtate sa, čo je na nej také úžasné? Loki!

Anotácia 1. knihy
Loki, bývalý bůh klamu a v současnosti námezdná síla v andělských službách, je až po uši v problémech. Většina bohů a démonů, kteří přežili pogromy, už o jeho existenci ví, a také zná metody boje tohoto „nebeského stroje na zabíjení“. Někteří z nich mají s Lokim nevyrovnané účty, a navíc ani archandělé nemají zrovna nejčistší úmysly. Že by se osud od Lháře odvrátil?

Už chápete??

3 komentáre:

  1. ach ty Loki 8D áno aj mne sa páči, ale ja by som takto vedela ospevovať skôr Roberta Downeyho Jr. alias Iron-mana 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Iron-man moja laska:D best! <3 aj Loki je super :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.