štvrtok 13. júna 2013

Knihobranie 7 - Kniha, ktorá ma naozaj rozplakala



Projekt od VeEee.

Někteří autoři se snaží o srdcervoucí konce a některým se to opravdu povede. Jaká kniha upřímně rozplakala právě vás?

Obsahuje veľký spojler!!!


Sú len dve knihy, ktoré ma dokázali rozplakať. Mariotovi dediči 4 a Upírske denníky 10. Obe mám veľmi rada. Ale vzhľadom k tomu, že MD 4 sa v Knihobraní ešte (pravdepodobne) vyskytnú, tak som vybrala UD. 
Tí, čo ste túto knihu čítali, tak chápete, čo ma tam rozplakalo. Tí čo ste nečítali a ani sa nechystáte, tak vám to ozrejmím. Umrel tu Damon (fňuk). Autorke nestačilo, že ho raz zbavila upírstva, pričom Stefan bol len zavretý v Temnom rozmere, odkiaľ ho potom vyslobodili, ale ešte ho aj zabila!!! Aj vy máte dojem, že tomu hnusnému Stefanovi tak akosi viacej nadžiava? 
Jasné, v jednenástke sa ,,zázračne vzkriesi" (áno, priveľa vzkriesení, najprv Elena, potom Damon...), ale to už píše dakto iný, takže...

7 komentárov:

  1. Ja som to nečítala a ani čítať nebudem, lebo nemám na toľko dielov nervy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som ostala zarazená,keď som si čítala anotáciu k 11-temu dielu, že uuuu čo sa to stalo? O.o Ale zatial som neprečítala ani jednu knihu. Keď ťa rozplakali len dve, tak to si dobrá :D ja mám niekedy obdobie, že fňukám pri všetkom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa rozplakala len jedna, ale tú som už v knihobraní použila :D Ale všeobecne nemám zvyk plakať pri knihách :D čo sa týka Uprírskych, tak som čítala len po 9ku, raz sa k ostatným dokopem, ale to prejde ešte hodne času :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Len dve... To si na to oproti mne ešte výborne :D Tie UD už sú moc silná káva pre niekoho tak uplakaného ako ja :) Mňa zatiaľ rozplakala kopa kníh, ale medzi top patrí Krvavá ruža a Na vine sú hviezdy :) to bolo more sĺz, ale inak je ich ešte veľa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krvavá ruža ma nerozplakala vôbec. Naopak - ja som bola spokojná :D

      Odstrániť
  5. Bylo to docela smutný, ale nebrečela jsem, protože mi bylo jasné, že se zase někdy vrátí :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.