nedeľa 30. júna 2013

Na čekačce - júl


Meme z dieľne Fierush.

Tento mesiac sa mi podarilo prečítať zo zoznamu pomerne málo. Ale vynahradila som si to zas inými.


  • Boj o trón (Hockingová)
  • Krásna katastrofa (McGuire)
  • Zrada (Olsen)
  • Kronika železného druida - Prohnaný (Hearne)
  • Mediator 2 - Deváta stézka (Cabotová)
  • Horúčka (DeStefano)
  • Búrlivé výšiny (Bronteová)
  • Hex Hall 1 - Čarodejnice z Hex Hall (Hawkinsová)
  • Hex Hall 2 - Démon z Hex Hall (Hawkinsová) 
  • Hex Hall 3 - Bitva o Hex Hall (Hawkinsová)

Naviac som prečítala ešte Storočného starčeka, Harry Potter a filmové čary, Súmrak - grafický román 1. diel, Dívku z nočních můrPolibek pro Annu a Lolu a kluka od vedle


A teraz idem na môj nový zoznam
  • Čísla 2 - Chaos (Wardová)
  • Čerešňa na šľahačku (Riečanská)
  • Zrodení pre smrť (Malley)
  • Čistá nuda (Bacigalová)
  • Ukradnuté sny (Belitz)
  • Búrlivé výšiny (Bronteová)
  • Hostiteľ (Meyerová)
  • Črepiny duší (Lindseyová)
  • Prázdne miesto (Rowlingová)
  • Upírska akadémia 2 - Mrazivý bozk (Mead)
  • Vampýrska akadémie 3 - Stínem políbená (Mead)
  • Vampýrska akadémie 4 - Krvavý slib (Mead)
  • Vampýrska akadémie 5 - Spoutáni magií (Mead)
  • Vampýrska akadémie 6 - Poslední oběť (Mead)
  • Tak padne náš svet (Crewe)

Vzhľadom k tomu, že sú prázdniny, tak by som väčšinu mohla aj stihnúť. Aspoň dúfam. Z predchádzajúceho zoznamu som teraz vyhodila Mediatora 2, to mám v mobile, a asi si to nechám až na september a Kroniku prekliateho druida by mama chcela domov, tak to by som si to porom prečítala normálne. V mobile to nie je nijaká sranda :D
No a ešte som sa nerozhodla, či naozaj prečítam aj Tak padne náš svet, uvidím ako postíham. Je to z knižnice a zas tak to nepotrebujem...

3 komentáre:

  1. Držím palečky aby jsi všechno přečetla.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak padne náš svet mám v PC a už strašne dlho sa na to chystám, podľa mňa to môže byť skvelé 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak good luck s čítaním... A pozerám, že budeš mať VA maratón... Ach mohla by som sa dokopať prečítať si ich znova.:O

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.