streda 19. júna 2013

Knihobranie 10 - Kniha, ktorá už vážne nevonia novotou


Projekt od VeEee.

Najde se nějaký stařeček, kterého uchováváte ve své knihovně a má za sebou už ty nejlepší roky?



Anna patrí k mojim najobľúbenejším knihám. Čítala som ju mnohokrát. Aj mama. Aj babka. Už chápete, kam s tým mierim? Táto kniha je už skoro starček. Bola vydaná v roku 1969. Ale stále je super. Patrí ku knihám, ktoré sú v našej ,,rodinnej knižnici". Zvyšné knihy zo série máme novšie. Teda, novšie ako novšie, boli vydané v osemdesiatich rokoch. Cca 10 rokov pred mojim narodením :D

6 komentárov:

  1. Hi! I would like to invite you to join my new giveaway and win a pair of glasses from Firmoo.com! :)) Visit me soon!

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/2013/06/new-firmoo-giveaway-win-pair-of.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale na tie roky, vyzerá zachovalo :)
    Dobre sa o ňu staráš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Annu ani nemám záujem moc čítať, videla som taký animovaný seriál ešte za mojich dávnych detských čias, to mi stačí 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som čítala jednu časť a páčila sa mi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si rozhodne prečítaj aj ďalšie dve (tie doplnkové už netreba ;))

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.