pondelok 24. júna 2013

Mesačné párovanie - júl


Autorkou tohto mesačného meme je Vendea, ktorá všetkých zúčastnených, ktorí jej pošlú zoznam kníh na daný mesiac, popáruje do dvojíc a navzájom si musia zo zoznamu vybrať, čo bude ich partner určite čítať tento mesiac.

Áno, viem. Ešte som neprečítala Búrlivé výšiny z apríla. Ale hádam bude teraz času dosť, takže som sa zapojila opäť. Mojou tohotmesačnou partnerkou bola Tiw, ktorá mi zo zoznamu vybrala Hostiteľa. Na tú knižku sa veľmi teším, som na ňu zvedavá, tak ma hádam nesklame. 


Ja som jej zase vybrala Pýchu a predsudok, lebo tá kniha sa mi vážne páčila...

6 komentárov:

  1. Čože? Ty si ešte nečítala Hostiteľa? tak to hneď naprav... naozaj super kniha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na toto sa chystám už strašne dávno a stále ma to obchádza, zatiaľ mi stačí film 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna tohle jsem také doporučila svojí vylosované partnerce.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Doufám, že se ti kniha bude líbit ;) taky se na ní chystám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja som si myslela, že ty ju už máš prečítanú :D

      Odstrániť
    2. Ne :D ale když jsem si projížděla anotace ostatních knížek z tvého seznamu, tak mi Hostitel připadal nejlepší. I když se k němu nedokážu už asi tak 2 roky dokopat a on mi chudák leží na poličce :)

      the-bling-ring.blogspot.com

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.