sobota 1. júna 2013

Mesačná chvastačka - máj


Máj je už za nami, čo teda znamená obvyklú Mesačnú chvastačku. Poviem vám, že je kopu kníh, ktoré by som fakt chcela a nemám ich, čo väčšinou nesiem dosť zle. Keď si nahromadím knihy za uplynulý mesiac tak sa mi nálada zlepší, lebo si uvedomím, že tak biedne zas na tom nie som.
Takže moje zdvíhanie sebavedomia za máj ;)


Knihy prečítané

Priechod (Cronin) - RC  - dočítané
V kůži supermodelky (Cabotová) - RC 
Dvanástka (Cronin) - RC
Ľadové oči (Stehle) - RC
Stefanove denníky 4 - Tiene minulosti (Smith)
 Som roztrieštená (Mafi) - RC
Zakletá - RC
 Ríša temnoty - Tajomstvá upírov (Smith) - RC 
Mediator - Krajina plná stínu (Cabotová) - RC 
Ríša temnoty 2 - Prekliate sestry (Smith) - RC 
 Ríša temnoty 3 - Čierna mágia (Smith) - RC

Knihy kúpené


Pamätáte sa, ako som minulý mesiac tvrdila, že si nič nekúpim? Že mám kníh dosť a ja si chcem šetriť? Tak takto dopadlo moje predsavzatie. Je síce pravda, že som veľa peňazí neminula, pretože kniha stála 3 eurá a vzhľadom k tomu, že som túto knihu veľmi chcela, dalo sa jej odolať? Ja som to nedokázala a táto krásavica už tróni na mojej poličke.

Knihy vyhraté



Tento mesiac sa mi celkom darilo. Včera mi prišla výhra od E_V_E, teda Mrazivé léto a Než nám bude šestnáct. Jestli zůstanu je prvá z dvoch kníh, ktoré som vyhrala v Májovom hope (áno, prvý krát som vyhrala v nejakom v hope!!! :D), konkrétne u Elišky. Moja druhá časť výhry je kniha Zoufalé vévodkyne, ktorá mi snáď´príde budúci mesiac. Taktiež sa mi podarilo vyhrať dva balíčky záložiek - jeden u Mimi a druhý u Zdenky. A tiež by mi ešte malo prísť niečo zo Slovartu, teda ak to vôbec pošlú...

Knihy darovené


Oneskorený vianočný darček od spolužiačky... No comment :D

Knihy vymenené


O polovicu menej kníh, ako minulý mesiac, čo ale vôbec nevadí, lebo sú to fakt super knihy a som z nich nadšená. Teda, ešte som nečítala ani jednu, ale chápete ma. Na Hostiteľa som zvedavá, ako na film tak aj na knihu a Dokonalý pár sa mi veľmi páčil a teda, kedy budem mať Dokonalý sen bola len otázka času ;) 

Recenzné výtlačky


Tak tu je opäť najväčia kôpka. Roztrieštenú a Zakletú mi poslal Albatros media. Sériu Ríša temnoty Fragment. Storočného starčeka Ikar a Boj o trón, Krásnu katastrofu a Zradu Fortuna libri. Starčeka mám aktuálne rozčítaného a čakajú ma už len knihy od Fortuny. 

Knihy pohromade



Tak, a to je všetko. Akurát pripomínam, že ešte do 20.6 sa môžete zapájať do oboch súťaží. Ako do Polročnej, tak aj do Adopcie kozmetiky ;)

11 komentárov:

  1. Waauuu, to sú prírastky!:) Závídím, že si zohnala knihu za 3€.:D A gratulujem k výhram.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne. Čo by som bez neho robila? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toľká krása :D Aj ja chcem :D Inak aj ja ju mám za 3 ečka :D Milujem priorské kníhkupecto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vy ste všetky z TN a okolia? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Napodobne. Hry o život napríklad :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hej aj ja som ju mala, potom som ju vymenila :D Ja som si Drozdajku kúpila normálne lebo pôvodne ju v zľave nemali ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hej, teraz som tam videla Záblesk, Záhrobie a Dokonalý pár :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja som si ju kúpila za 3 eurá, a ešte som si kúpila aj Dokonalý pár a tiež Priechod :) v tom kníhkupectve sú výborne zľavy... nikdy neviem, čo si mám najprv kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna kôpka :) Nad tou Krásnou katastrofou už dlho rozmýšľam, počkám si na recenziu a uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.