pondelok 17. júna 2013

Knihobranie 9 - Kniha s najškaredšou obálkou


Projekt od VeEee.

Ne vždy se povede, co naplat, jaká kniha z vaší knihovničky má tu nejošklivější obálku?

Pôvodne som chcela dať Artemisa Fowla, ale za prvé, ten bol aj v minulom príspevku (hoci iný diel) a za druhé, nie je môj. Našla som aj u seba knihu s príšernou obálkou. Nevypadá to nijako príťažlivo, skôr mám pocit, akoby to bolo niečo so zubárom. Proste... neviem kto túto obálku vytváral, ale mal by sa venovať niečomu inému.

7 komentárov:

  1. Súhlas :) Nebola táto knižka v nejakom časopise, Emme, Elle alebo niekde? Aha, už vidím :D Emma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej, tie zuby sú fakt nejaké čudné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vážne čudná obálka :D Príde mi naozaj divné dívať sa na niečie ústa so zubami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No keby to menej zoomoval tak by pery aj ušli, ale takto je to hrozné 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Však veď čo čakáme, keď bolo len pribalené k EMME? Aj ja mám túto knižočku a hoci je obálka hrozná, príbeh sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Príbeh nebol zlý. Hoci som z neho nespadla na zadok. A Emma je celkom dobrý časopis ;)

      Odstrániť
  6. Tak teď budu mít asi noční můry :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.