sobota 29. júna 2013

Knihobranie 15 - Kniha u ktorej by som vážne ocenila pokračovanie/dotisk


Projekt od VeE ee.

Nakladatelé si s námi občas hrají. U které knihy nesmírně toužíte po nějakém tom pokračování a nebo po dotisku?

V tomto príspevku by bola možnosti spústa. Ale ja som sa rozhodla využiť to, že od včera som hrdou majiteľkou tejto knihy aj ja a rozhodla som sa ju sem dať.
Tak ako všetci fanúšikovia tejto úžasnej série, ani ja sa neviem dočkať posledného dielu. Je strašné, že Allegiant nevyšla ešte ani v Amerike, nieto ešte u nás. Chápete, že musíme čakať až do februára (tuším?). Ako to ja zvládnem? 


Tak a týmto sa Knihobranie skončilo. Čo je obrovská škoda, lebo za ten posledný mesiac som si zvykla zháňať doma knihy na tú a tú tému...

2 komentáre:

  1. Kniha je super, som zvedavá, čo na ňu povieš 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JA som ju už čítala, ale mala som ju len požičanú... :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.