utorok 18. júna 2013

Obálková vojna 27

 

Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.


 

Holandská obálka zosobňuje volnosť. Ale vo svete, kde je láska choroba mi to tak nepríde. Neviem, proste sa mi ku knihe nehodí. Indonézska obálka sa mi hodí na nejakú šialenosť, ja neviem, niekde čo má rýchly spád. Dobre, knihu som nečítala, ale predsa. Na prvej Anglickej obálke mi síce niečo na modelkyných črtách tváre vadí, ale na druhej strane, vypadá tak... čisto. Prirodzene. A to je sympatické. Nemecká obálka ma výnimočne zaujala na prvý pohľad. Vyzerá zaujímavo a je krásna. Druhá anglická obálka je proste des. Je príšerná. Akurát tie oči sú pekné. No a tretia anglicka obálka je istý ekvivalent tej našej a tá sa mi páči.

1. miesto - Nemecko
2. miesto - Anglicko 3
3. miesto - Holandsko
4. miesto - Anglicko 1
5. miesto - Indonézia
6. miesto - Anglicko 2

7 komentárov:

  1. Ta německá obálka se mi taky moc líbí a i ta poslední je pěkná, i když jsem hned na první pohled neviděla, že je tam i obličej.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mňa zaujala tá nemecká obálka, tak zvláštne nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1 a 3 anglická sú favoriti u mňa 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nemecká a anglická 3 vedú :)Ale nemôžem si pomôcť, aj tá indonézska je super, len sa nehodí k príbehu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.