nedeľa 16. júna 2013

On my wishlist 29


On my Wishlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma.




Celkom príhodne CooBoo akurát včera zverejnilo obálku Zlomenej. Akoby vedelo, že tento týždeň ho chcem dať do wishlistu ;) Každopádne je krajšia ako Roztrieštená, takže naživo bude úplne úžasná a ja sa neviem dočkať, kedy ju budem mať. Taktiež dúfam, že CooBoo vydá aj novelu Destroy me, ktorá je z pohľadu Warnera a toho som si obľúbila ;) No a Legenda...

4 komentáre:

  1. Legendu a Som zlomená si sakramentsky moc chcem prečítať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Legendu by som rada, som zvedavá 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve čítam Roztrieštenú, a keďže mi autorka ukradla námet s tým, že sa jej nemôžu dotknúť (môj plán bol napísať o dievčati, ktoré vyciciava z ľudí a iného tvorstva energiu až kým neumrú). Síce som len cca na 25 strane, takže neviem aké to bude ani v čom presne spočíva jej Juliettin problém, ale radím jej nech je to dobrá kniha inak sa nazlostím. :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.