piatok 7. júna 2013

Knihobranie 4 - Kniha, ktorá ma svojím koncom ,,zdvihla zo stoličky"


Projekt od VeEee.

Jsou knihy, kdy nás konec ani tolik nepřekvapí, ale pak jsou takové, kdy máme chuť umlátit autory pánví po hlavě. Vyberte jednu knihu, jejíž konec vám vyrazil dech, ať už v dobrém, nebo špatném.

Ja nebudem písať o milom prekvapení. Koniec tejto knihy ma poriadne naštval. Padlí anjeli patria k mojim obľúbeným seriám ale pre ten koniec som mala chuť Lauren poriadne utĺcť. Nenapíšem vám k tomu veľa, aby som nenaspojlerovala, ale wáááááááá...! Ak raz Lauren stretnem, tak ju za to zabijem! Kebyže viem, ako kniha skončí, tak sa na ňu toľko neteším a neponáhlala by som sa toľko s čítaním...

7 komentárov:

  1. K tomuto sa vyjadriť neviem, lebo som to nečítala ani čítať nebudem, takže mi zostáva len veriť ti, že to ozaj bolo také šokujúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U téhle série jsem skončila prvním dílem, snad se někdy dostanu i k dalším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte som nečítala, dlho ešte nebudem, ale raz určite 8D Možno tak o rok sa k tomu dostanem a potom to zvozím pod čiernu zem 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Momentálne som na Súžení takže neviem, čo napísať, ale až sa dostanem k tomu dielu, tak budem pamätať na tvoje slová :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. očakávala som iný koniec ale tento sa mi páčl :) bol to taký neutrál ale urcite keby chcela mohla to aj lepšie ukončiť a rozhodne to nebol ten z tých veľkolepých koncov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Četla jsem jenom tři díly a na poslední se zatím nechystám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tú knihu ani ja nechápem. Predchádzajúcu časť som neskutočne skritizovala, tak túto už ani neidem. Dávam prednosť mojej spolu adminke :D Nech sa s tým ona trápi :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.