utorok 25. júna 2013

Knihobranie 13 - Kniha, ktorú si závidím


Projekt od VeEee.

Jsou věci, na které jsme hodně pyšní, mezi takové můžou patřit i knihy. Vyberte jednu, kterou si závidíte, se kterou se klidně i vytahujete.

Tentokrát som aj ja proste musela vybrať celú sériu. Mariotovi dediči je úžasná slovenská séria, ktorá by si určite zaslúžila viacej pozornosti a ja ju vždy každému odporúčam. Ja osobne mám celú sériu podpísanú od autorky spolu s venovaním. A preto som na túto sériu veľmi pyšná. Moja séria je krásna, obchytaná a nikomu ju nedám. A ak ste knihy ešte nečítali, tak robíte chybu, ktorú by ste mali rýchlo napraviť!

4 komentáre:

  1. Mňa to asi neláka kvôli tým detským obálkam, ale ak vravíš, že je to dobré, tak by som sa po nich mohla poobzerať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, už si to čoskoro prečítam, sľubujem 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dedičiiiii :D A ty to máš podpísané?! Hííííí, tak to ti fakt závidím :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.