utorok 20. augusta 2013

Top týždňa - Vedľajšie postavy


Meme od Luu.

Častokrát sa stane, že si obľúbim viac nejakú vedľajšiu postavu miesto tej hlavnej. Niet sa čomu čudovať, predsa len častokrát je hlavná postava ufňukaná a neschopná. Sú samozrejme aj svetlé výnimky ako napríklad Tris či Rose. Ale... no, veď viete :) Hoci ako tak pozerám na tento môj zoznam, kľudne by som ho mohla nazvať aj Vedľajšie postavy z Harryho Pottera :D

Severus Snape (Harry Potter)
Severus je postava, ktorú úplne zbožňujem. Úplne ma fascinuje. To, ako bol celé tie roky na Harryho hnusný a pritom ho mal vlastne rád.









Luna Lovegoodová (Harry Potter)
Luna je taká moja srdcovka. Nič ju netrápi, je taká nad vecou a správne šibnutá. A nosí naušnice z redkvičiek :D








Draco Malfoy (Harry Potter)
Draca som si vlastne zamilovala relatívne nedávno. Neviem prečo. Kedysi som ho moc nemusela. Ale je zo Slizolinu, to stačí, nie? :D








Fred a George Weasleyovci (Harry Potter)
Tak tí sú asi úplne best. Milujem ich od začiatku. Moja najobľúbenejšia scéna z päťky je ich odchod z Rokfortu a to sa radí aj všeobecne k mojim najobľúbenejším scénam.
Každopádne, Fredova smrť ma strašne vzala a dodnes mi je to strašne, strašne, strašne moc ľúto. 



Týmto s HP končím (nateraz)... Sľubujem! :D

Pete Rabel (Mariotovi dediči)
Tak Peteho sa nedá zamilovať. Je vtipný, charizmatický a je to Miseagov kamarát. Pre svojich kamarátov by spravil všetko :)








Damien Maslin (Škola noci)
Ok, je to gay. A čo? Je proste fajn. Ale ja vlastne milujem celé to Prihorené krídlo a Afroditu. A vlastne celú Školu noci :D








Abe Mazur (Vampýrska akademie)
Je neskutočne vtipný, skvelý a rozhodne jedna z najlepších postáv celej VA. 









Christian Ozera (Vampýrska akadémie) 
Odhliadnuc od toho herca, ktorý sa môjmu vysnívanému Christianovi ani zďaleka nepriblížil (vlastne ako zvyšok castu VA), tak Christian bol super. 








Jeffrey Gardner (Nadpozemská)
Tak Jeffreyho som si obľúbila viac, ako Claru. Nebol taký... upätý. 
A keby mala byť kniha zfilmovaná, tak rozhodne hlasujem za Logana Lermana ako Jeffa :D







Denisa Masubová (Džinsový denník)
Paulina najlepšia kamarátka a zároveň Lukášova sestra bola občas pekné číslo. Ale bola fakt skvelá. 
No a v mojej hlave sa tak akosi podobá na Shay Mitchell. To keby ste sa divili, prečo som sem dala fotku Emily :D

5 komentárov:

  1. Severusa som mala vždy rada a Christian je proste super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Christian bol vážne super.:) A samozrejme aj dvojičky.:) Tiež som si obľúbila Siriusa, hoci prevažne vďaka fanfiction.:D Aaa z MD mám rada hlavne Mariota.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mariota milujem! :D Al pre mňa je skôr spolu s Mijou a Misagom hlavnou postavou (okej, výhovorka, aby som nedala najavo, že som naňho proste hnusne zabudla :D

      Odstrániť
  3. Mala si tam dať celý cast z Harryho Pottera 8D oni sú super, tie postavy, proste každá niečím výnimočná a skvelá 8)
    Abe je neskutočne vtipný, toho mám rada! Christiana zbožňujem, som zvedavá na toho herca v akcii, lebo Lissa mi nejako vadí 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som rada... len to by bolo nadlho a muselo by sa to volať Vedľajšie postavy z HP :D
      Ja mu veľkú šancu nedávam :P Vadia mi tam všetci :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.