pondelok 12. augusta 2013

Co by kdyby... 3


Meme od Suši.

...Keby som si mohla splniť jedno akékoľvek želanie, ktoré by sa týkalo kníh?

Chcela by som mať obrovskú knižnicu vo veľkosti knihkupectva, kde by mi neustále pribúdali knihy, čo by som chcela. Mala by som obrovské množstvo kníh a... no, nepýtajte sa ma, kedy by som to čítala, keď nestíham čítať ani to, čo mám teraz. To som akosi ešte nedomyslela. Takže ono je to vlastne dosť hnusné mať len jedno jediné prianie týkajúce sa kníh. Lebo by som chcela mať niečo, s čím by som mohla knihy čítať fakt rýchlo a všetko postíhať. A tiež by som neodmietla vlastné vydavateľstvo zameriavajúce sa na YA. Aby som v tej svojej knižnici mala ešte viac kníh asi :D 
Ja fakt neznášam otázky typu, keby si mohla mať jedno alebo kľudne aj desať želaní čo by si si vybrala, lebo ja som nenažraná a pre mňa je to žalostne málo :D

1 komentár:

  1. Tak to by bol raj na Zemi... aj ja by som si želala práve toto.. alebo vlastniť kníhkupectvo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.