sobota 31. augusta 2013

Predstav si... 7


Projekt mňa a E_V_E. Navzájom sme sa vyspovedali o rôznych knižných situáciách, snáď sa vám naše odpovede budú páčiť a možno sa v nich tiež nájdete. Všetko sa to samozrejme týka kníh a nezabudnite aj vy odpovedať na naše otázky v komentároch. Sme veľmi zvedavé osoby 8P Enjoy!


7. Predstav si, že máš možnosť ísť na letné prázdniny na nejaké miesto z knižného sveta. Kam by si zašla?

Maťa
Normálne by som si vybrala Rokfort, ale za a – to už je aj otrepané a za b – načo by som sa tam trepala cez prázdniny? Nevybrala by som si ani Panem alebo Rosewood, tam by som dlho nevydržala. Vo Fells Church by som rýchlo umrela, alebo by zo mňa bola bábka Shi ni shi-ho či Misao. Nie, ďakujem. Ja by som šla do Narnie. Je tam krásne a pokiaľ by som sa nezamotala do nejakých politických vecí, tak by som si tam super oddýchla. Šla by som tam za vlády Petra a spol. alebo princa, vlastne potom už kráľa Kaspiána X, pokiaľ si dobre pamätám. Žila by som tam niekde v blízkosti pláže a hradu Cair Paravel. Myslím, že by to boli skvelé prázdniny. Bavilo by ma rozprávať sa so zvieratami bez toho, aby si o mne ľudia mysleli, že som šialená a obzvlášť by ma bavilo kecať s Ričipípom. Je to skvelý myšiak :D
Alebo by som zašla do Asgardu (už môžem, už som ho našla aj v knihe, vďaka ti druid :)). Je to nádherné, prekrásne miesto, ktoré by som rada navštívila. Samozrejme by som rada pokecala s bohmi, hlavne s Lokim, ako inak :D Každopádne, boli by to úžasné prázdniny. Len sa obávam, že by som sa do Mitgardu už nevrátila :D

E_V_E
Ja by som zašla do Londýna, kde sa hovorí po nemecky 8D Mám na mysli sériu Drahokamy, kde by som veľmi rada videla ten chronograf na cestovanie časom a celú tú budovu. Sprevádzal by ma Gideon DeVilliers a naučil by ma šermovať, hrať na husle, tancovať klasické tance, povodil by ma po Londýne, možno by som sa aj doučila tú hroznú nemčinu 8D
Tiež by som si ako letnú dovolenku vybrala Ľubietovú zo série Mariotovi dediči. Čítala som len 1. diel, ale všetky tie zaujímavé kúzelné vecičky a miesta navštíviť by bolo určite veľmi poučné. Takisto by som tam poučila všetkých o tom, ako sa normálne správať a neohovárať či nepolitizovať tak hlúpo, hneď by som ich tam všetkých napravila 8D
Určite by som ešte chcela navštíviť rodinu Dimitrija Belikova v Rusku. V 4. dieli Upírskej akadémie, keď sa tam ocitla Rose, mi všetci prišli strašne milí a priateľskí. Všeobecne Rusko by som raz rada navštívila, ale ocitnúť sa na letné prázdniny v tak super rodine, ešte keby tam bol aj Dimko, to by bola už úplná bomba 8D

5 komentárov:

  1. Mmmmm Narnia :3 Tam by sa mi páčilo :) Ale ja by som si spravila taký okruh :) Šla by som mrknúť aj do Panemu, navštívila by som nejakých upírikov, trebárs školu noci, ríša víl by tiež nebola odveci :D a Tamaniho by som si vedela predstavit ako sprievodcu :D A keby ešte ostal čas, vhupla by som aj do sveta kde žila Cassia (Dokonalý Pár) a ukončila by som to v 19. storočí po boku tieňolovcov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Plne súhlasím s Maťou :D ja by som určite skončila v Narnii, ale nepohrdla by som ani Asgardom - zbožňujem Lokiho :D Určite by som sa však zastavila aj v Mercy Fall kde sa odohráva Triaška:) Rada by som stretla Sama :D a ak by sa mi naskytla možnosť pokecať s Jacom - potom, prečo nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež zbožňujem Lokiho... ale snažím sa krotiť s ním... aspoň na blogu :D Ale aj tak to asi nejde prehliadnuť, čo? :D

      Odstrániť
    2. Myslím, že nie ale to je v poriadku :D Ja som podobná :D

      Odstrániť
  3. Úplne súhlasím s E_V_E. Dimko a Gideon sú najlepší ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.