streda 21. augusta 2013

Predstav si... 2


Projekt mňa a E_V_E. Navzájom sme sa vyspovedali o rôznych knižných situáciách, snáď sa vám naše odpovede budú páčiť a možno sa v nich tiež nájdete. Všetko sa to samozrejme týka kníh a nezabudnite aj vy odpovedať na naše otázky v komentároch. Sme veľmi zvedavé osoby 8P Enjoy!

 2. Keby si sa mohla narodiť do obdobia akejkoľvek knihy, tak kam by to bolo?

Maťa
Musím sa priznať, že som vždy mala pocit, akoby som nepatrila do súčastnosti. Vo všeobecnosti s väčšinou ľudí si nemám čo povedať. Keby som si mohla vybrať, kde sa narodím, tak by som žila v rovnakom období ako Elizabeth Bennettová alebo Anna zo zeleného domu. Neviem si síce predstaviť život bez elektriny alebo to, že by som sa musela vydávať v skorom veku (a možno by som už vychovávala aj malé bábätko), ale bola by som nejaká bohatá meštianka, alebo rovno šľachtičná, veď prečo nie? Nosila by som krásne šaty a už od nejakých jedenástich rokov by mojou najväčšou starosťou bolo, aby som mala čo najviac pytačov :D
Odkedy som prečítala Dievča z minulosti od Zuzky Šulajovej, tak ma začalo fascinovať obdobie starovekého Anglicka za vlády kráľovnej Alžbety. Žila by som niekde na zámku ako dvorná dáma, kašlala by som na nejakú dvornú etiketu, len by som sa smiala, zabávala a flirtovala. Samozrejme, bola by som tým najkrajším dievčaťom široko ďaleko a chlapi z ďalekých krajín by za mnou prichádzali so žiadosťami o ruku :D


E_V_E
Ja mám rada obdobia, keď prevládali bosorky, stredovek a kacírstvo. Keby som bola nejaká vyššie postavená slečna a mohla by som v tichosti bojovať za práva dobrých čarodejníc, mohla by som s čistým svedomím umrieť. Čarodejnice zbožňujem a nikdy som neschvaľovala odsudzovanie cirkvi. Určite by som bojovala a zapísala sa do histórie.

Tiež milujem hrady, zámky, kaštiele a teda princov a princezné. Nebolo by na škodu byť nejaká následníčka trónu a zariadiť lepšie podmienky pre svojich poddaných. Ale nebudem vám klamať, najviac ma fascinuje to oblečenie 8D Zbožňujem tie princeznovské róby a korzety, vyzerá to tak úžasne. Rada by som sa aj naučila jazdiť na koni či poľovať. Mohla by som rozkazovať každému, všetci by sa ma báli a uctievali ma a bola by som najlepšia zo všetkých princezien a... no dobre, nejako som sa nechala uniesť, nechám to už radšej tak 8D 

1 komentár:

  1. Ja by som zase rada žila v dnešnej dobe, ale ako iná bytosť :D nie ako človek :D napríklad ako taká Laurel z Kúziel alebo ako nejaká trylka :D nikdy nie je na škodu, byť zadobre s prírodou :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.