štvrtok 22. augusta 2013

Štedrosť knižnice 6


Moje momentálne úlovky sú takéto.


Keďže som si povedala, že si budem požičiavať z knižnice len knihy, ktoré sú zo série, ktorú mám rozčítanú a ja ju nemám doma, tak som si požičala len tieto dva posledné diely sérií. Čísla sa mi moc páčili, lebo sú originálne a V zajatí snov je síce taký priemer, ale celkom ma to baví...

4 komentáre:

  1. Na Čísla sa teším, keď túto knihu skoro každý chváli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ze série Čísla jsem četla zatím jen první díl a moc se mi to nelíbilo. Na mě tam je moc nespisovný jazyk a nesedl mi sty jakým to bylo napsáno. Upřímně nevím jestli v této sérii budu pokračovat, ale zase nemám ráda, když něco nedočtu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čísla si aj ja chcem prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.