piatok 23. augusta 2013

Predstav si... 3


Projekt mňa a E_V_E. Navzájom sme sa vyspovedali o rôznych knižných situáciách, snáď sa vám naše odpovede budú páčiť a možno sa v nich tiež nájdete. Všetko sa to samozrejme týka kníh a nezabudnite aj vy odpovedať na naše otázky v komentároch. Sme veľmi zvedavé osoby 8P Enjoy!

3. Čo by si robila, keby si zrazu, zistila, že tvoj priateľ je upír?


Maťa
Otravovala by som ho s tým, aby ma nepremenil dovtedy, dokým by to naozaj neurobil, alebo ma nezabil. A dúfala v to prvé. Pretože odkedy som si prvý krát asi pred štyrmi rokmi prečítala Twilight, tak som túžila byť upírkou. Nechcela som však nijakého svojho Edwarda. Alebo Stefana. Nijakého obmedzeného, ufňukaného akože upíra sajúceho veveričky, podkany a iné... Takýmto tempom budú zachvíľu upíri, ktorý budú jesť chrobákov ako Timon a Pumba, lebo neviem ako vy, ale ja som ešte upíra cicajúceho slona nevidela.
Keby môj priateľ bol upír, tak nech je ako Damon. Ale na začiatku Upírskych denníkov, lebo hoci ho stále milujem a sexepíl mu ostal, tak predsa len akosi zmäkol. Páčil sa mi, keď zabijal každého naokolo, obzvlášť keď zabil Lexi to bolo super.  :D
No a samozrejme, keby ma už konečne premenil, tak by som bola strašne krásna, každému by som len svojim zjavom vybila dych a poriadne by som si to svoje upírstvo užívala. No a tie mŕtvoly... tie by už musel upratovať niekto iný :D

E_V_E
Prinútila by som ho, aby ma premenil 8P Ja som Team Vampire Forever, takže ak by som čírou náhodou narazila na nejakého upíra, ktorý by sa do mňa bezhlavo zamiloval, natlačila by som mu do hlavy kaleráby, až kým by ma premenil, no a potom by som sa mu vysmiala, opustila ho a ešte aj zvalila svoju „bolesť“ na neho, nech ma chlapec neotravuje. Predsa len sa nebudem viazať, keď som konečne slobodná a nesmrteľná, nie? Navyše, sloboda je niečo úžasné. Mohla by som si robiť, čo len chcem, mohla by som ísť kamkoľvek, navštíviť všetky úžasné miesta a keďže by som nikdy nezomrela, mohla by som aj zastaviť pár vojen, vidieť ako sa tvorí história, čítať milión knižiek a nikdy neprestať, užívať si zábavu, nestarnutie a obdiv každého. Rozhodne by som ale aj prijala nejaké tie vedľajšie upírske schopnosti ako rýchlosť, sila, krása a iné.

Čo sa týka papania, tak by som určite nebola nejaká mizerná vegetariánka. Ja mám zvieratká veľmi rada, takže by som ich určite takto nezabíjala, to ľudia sú monštrá a niektorí si fakt nezaslúžia žiť, takže by som bola krvilačný upír, ktorý by ale ušetril dobrých, no zabíjal kriminálnikov. Upír je predsa predátor a silnejší prebije slabšieho, treba dodržovať kolobeh života 8D

2 komentáre:

  1. Skvelá otázka :D Mám to podobne akurát ja by som môjho upírského sexi priateľa určite nenechala a nebol a bol by to skôr Edward či Stefan :D A asi by som papkala zajačiky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som si rovnako vybrala niekoho ako Damon :D určite by som sa však na takého upírskeho fešáka nevykašlala :D ved keď už upír, tak by mal byt pekný, no nie? Tiež by som prijala také vedľajšie schopnosti ;D a jednoznačne by som bola krvilačná ( hihi ) aspoň prvých pár rokov :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.