utorok 6. augusta 2013

Top týždňa - Najväčší kreténi


Meme od Luu.

Byť v tomto rebríčku zrejme nebude moc lichotivé, ale čo, je to môj problém?

Prezident Snow (Hunger games)
Ja som v trojke už vážne nevedela, koho nenávidím viac. Či tohoto tu, alebo Coinovú. A stále netuším.









Správca Vaughn (Záhrada večnosti)
Ďalší totálny magor. Fakt neviem, čo ďalšie povedať, nechcem spojlerovať.








Stefan Salvatore (Upírske, Stefanove denníky)Niežeby to bol nejaký záporak alebo tak. A možno to je ten problém. Je až príliš dobrý. Ja byť upírkou, tak si to poriadne užívam a nefňukám toľko. Viacej sa mi páčil tesne po premene. Ako Rozparovač.







Edward Cullen (Twilight)
Podobný prípad ako u Stefana, ale tohoto neznášam ešte viac. A to, že ho hrá Patizón, mu na dobre tiež nepridá...








Stuart (Prokletí ohně)
Ako niekto môže žiť sám so sebou, keď týra svoju manželku?









Obeahman (Anna krví oděná)
Ak ste čítali, viete prečo je tu. A ak nie... Tak prečítajte a zistite.









Peter Pettigrew (Harry Potter)
No, ja mu asi nikdy neodpustím, že zradil priateľov a vďaka nemu umreli James a Lily.








Oren (Trylle trilogy)
Keby sa aspoň k Wendy nesprával hnusne, tak nepoviem. Ale takto... A to čo spravil v trojke pri boji... To bolo tak hnusné, že ho definitívne nenávidím.







Caius (Twilight)
Áno, Aro bol prefíkaný a všetko to, ale toho som mala celkom rada. Caia už nie. Ten bol otvorene hnusný.








Luke (Percy Jackson)
A to všetko len kvôli otcovi!

6 komentárov:

  1. Obeahman - ano taky jsem ho nesnášela! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodně souhlasím s prezidentem Snowem! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Patizón 8DDD
    Caiusa zbožňujeeeeeeeeeeeem!!! a niežeby za to mohol aj Jamie 8D ale proste tá postava je tak zláááá wau 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z týchto poznám len Stuarta, Orena a Edwarda. Edwarda je síce občas neznesiteľný, ale neradím ho ku kreténom. Stuarta by mali zaživa stiahnuť z kože a Orena takisto.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som neznášala viac Snowa, ako ju.
    Caius mi moc nehral na city, to skôr Aro :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Súhlasím so Snowom, Stefanom, Edwardom, Peter Pettigrew ( fuuuj, potkan ), a Ciausom ! :) Luke bol celkom dobrý. Hlavne ten herec. :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.