piatok 9. augusta 2013

Obálková vojna 29


Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Originál obálka je skvelá. Modelka je sympatická a obálka je ladená do pekných farieb. Česká obálka nič moc, pretože tam je tá modelka strašne nesympatická, minimálne dosť zle nasvietená. A nehodí sa jej ten mejkap. Ale ten chlap by ušiel. No čo, aj tak si myslím, že mali nechať pôvodnú obálku. Naša, slovenská je úžasná. Ako inak. Táto edícia je fakt prekrásna. Chorvátska je tak akosi emo. Nejako mi ku knihe nesadne. Okrem toho, nepodobá sa ani na jednu z postáv. Tá modelka, samozrejme. Švédska je naprostý des. Ja neviem, ako mohol niekto spraviť čosi takéto. Akurát VA sa mi páči. No a bulharská má svoje kúzlo.

1. miesto - Originál
2. miesto - Slovensko
3. miesto - Bulharsko
4. miesto - Chorvátsko
5. miesto - Česko
6. miesto - Švédsko

7 komentárov:

  1. Mně se nejvíc líbí Slovensko a Bulharsko. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jestli nevadí zapojila jsem se do Tvého meme.. :))) Jinak Bulharská obálka je nejhezčí.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vies, ze nevadi! Nahodou som velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa páči najviac tá červená. Ja mám VA v češtine a aj keď tie obálky nie sú práve najkrajšie, nechcem ich meniť, lebo ktovie, či u nás vyjdú Pokrevní pouta a takto sa tie obálky aspoň k sebe hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.