piatok 30. augusta 2013

Mesačná chvastačka - august


Spomínate si, ako som pred pár mesiacmi povedala, že sa budem v tých knihách krotiť? Tak nikdy mi to nevyšlo... až teraz :D Som na seba pyšná :)

Prečítané knihy

Vampýrska akademie 6 - Poslední oběť (Mead) - RC
Nespútaná (Hand) - RC
Čriepky (Keeová-Vasilková) - RC
Prázdne miesto (Rowlingová) - RC
Črepiny duší (Lindseyová) - RC
Hry o lásku (Sabová) - RC - 5/5
V zajatí snov - Osudové rozhodnutie (Lisa McMannová) - RC 
Čísla 3 - Nekonečnosť (Wardová) - RC
 Prohnaný (Hearne) - RC 

Kúpené knihy

Tento mesiac som si nekúpila žiadnu knihu. Povedala by som, že som šetrila, ale to je kravina, radšej som sa viackrát trepala do kina (Wolverine, Percy Jackson 2, Mesto kostí).

Vyhrané knihy


Tento mesiac som nevyhrala nič. Avšak akurát dnes mi prišla kniha, ktorú som vyhrala ešte minulý mesiac na blogu Soul in shadows (samozrejme až potom, čo som mala nafotenú Chvastačku :D).

Darované knihy

Ách jáj... Nikto mi nič nedaroval...

Vymenené knihy


Posledné štyri istoty a prvú Demonatu som už raz čítala. Ale mám sľúbenú aj Ľavú ruku Boha a tá séria sa mi celkom páčila. Demonatu som zas potrebovala k doplnení série, lebo mám doma aj dvojku. 
Na Jazdcov času som moc zvedavá a na Bezchybná tiež nevypadá zle :)

Recenzné výtlačky


O veľa kníh som tentokrát vydavateľstvá neukrátila. Avenu som si vypýtala z internetového kníhkupectva Knihcentrum a Hry o lásku mi poskytlo vydavateľstvo Koruna. Na Avenu sa zatiaľ len chystám, ale recenziu na Hry už na blogu nájdete.

Knihy pokope


Konečne sa mi to podarilo, vidíte? Kníh je asi tak o polovicu menej ako minulé mesiace :D Ale aby sa nepovedalo, tieto krásne kúsky nám ešte pribudli do "rodinnej knižnice". Okej, s tým názvom by asi mama nesúhlasila, ona si ich kúpila, ale ja sa s týmito krásavcami proste musím pochváliť, lebo sú úžasní :D

4 komentáre:

  1. Krásne knihy, hlavne Hry o lásku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné kousky. Já v září taky budu muset hodně šetřit. Protože si musím nejdříve přečíst knížky z knihovny. Skrytá a Setkání s duchem Ti závidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Setkání s duchem by som si veľmi chcdela prečítať, ale nikde to neviem zohnať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty máš Avenu????!!! :O tú knihu chcem už pár mesiacov! 8D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.