utorok 27. augusta 2013

Top týždňa - Knižné sklamania


Meme od Luu.

Zakletá (Orson Scott Card)
Tak na túto knihu som sa tešila ešte dlho pred vydaním. Mám rada rôzne retellingy a prerozprávaný príbeh o Šípkovej Ruženke? Why not? Ale moje nadšenie trvalo len do doby, kým som knihu nezačala čítať. 







Ukradnuté sny (Bettina Belitz)
Ako ja chápem, že v noci nikdy neviem poriadne zaspať, ale naozaj nepotrebujem, aby mi v tom pomáhali knihy. 








Škaredí (Scott Westerfeld)
Táto kniha bola tak neskutočne povrchná, až to nebolo normálne.









Nespútaná (Cynthia Hand)
Túto knihu som čítala celkom nedávno, lebo predchádzajúce diely som si zamilovala. Toto nebola taká katastrofa, ako predchádzajúce knihy v tomto zozname. Ale oproti ostatným dielom, to teda katastrofa bola. A poriadna. 






Dívka z nočních můr (Kendare Blake) 
Tak toto je rovnaký prípad ako Nespútaná.









Upírske denníky 11- Znovuzrodenie
Viem, že väčšina ľudí (fanúšikovia seriálu) tieto knihy moc nemusí. Ale ja som ich čítala skôr než videla prvý krát seriál a prirástli mi k srdcu. Aspoň teda prvých desať dielov.







Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
Tak toto je bezkonkurenčne najlepšia kniha v tomto zozname. Ale to nič nemení na tom, že som od nej čakala niečo viac. Nakoľko z nej všetky baby, ktoré knihu čítali boli z nej úplne paf a bol to najlepší dievčenský román, aký kedy čítali tak som myslela, že z nej padnem na zadok alebo čo. Bola to celkom fajn oddychovka, fajn kniha, ale nebola som z nej nejako strašne nadšená. 




Kroniky Cartera Kana - Červená pyramída (Rick Riordan)
Tak aby bolo jasné, ja som veľká fanúšička Percyho, zbožňujem ho. A tak prirodzene som od tejto knihy čakala niečo podobné. Nedočkala som sa. Dostala som sa asi do polky knihy.







Kúzla (Aprilynne Pikeová)
Mne sa Krídla páčili veľmi. Ale tuto ma nezaujala ani anotácia ani ten zvyšok. Proste...








Zrada (Gregg Olsen)
Závisť som minulý rok zaradila medzi najlepšie knihy, aké som v tom roku čítala. A na tento diel som sa moc tešila. Lenže keď som už od druhej kapitoly vedela, kto je vrah, tak moje nadšenie rýchlo spľaslo ako bublina.

9 komentárov:

  1. Upírske denníky sú sklamaním každým dielom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie je pravda. Až od toho jedenásteho :D

      Odstrániť
    2. Aleeee, buď k sebe úprimná :D :D

      Odstrániť
    3. Som. Mne sa naozaj páčili predchádzajúce diely. Prvých desať sa mi páčilo, hlavne sedmička a osmička boli super :D
      Proste som fanúšička tejto série a nijako to neskrývam... (cháp tie diely, ktoré ešte písala Smithová :D)

      Odstrániť
  2. "Ako ja chápem, že v noci nikdy neviem poriadne zaspať, ale naozaj nepotrebujem, aby mi v tom pomáhali knihy." 8DDDDDDD akurát som si vypýtala knihu na recenziu 8D som zvedavá teda či uspí aj mňa, lebo je trochu dosť hrubá 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jednu z knih jsem nečetla, ale i podle obalu to na mě jako katastrofa působí. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna krví oděná je fajn, tú skúsiť môžeš :)

      Odstrániť
  4. Oškliví jsou skvělá série :) Aspoň mně se fakt líbí. Protože povrchní má být. O tom celý ten svět je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem, ale mne to hrozne prekážalo a fakt sa mi to nepáčilo :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.