utorok 20. augusta 2013

Co by kdyby... 4


Meme od Suši.

... Si zistila, že tvoja rodina má nejaké mystické tajomstvo?

Bola by som z toho nadšená. Milujem všetko mystické, nadpozemské, nadprirodzené... však vy viete. Akurát by som bola naštvaná, že mi o tom nepovedal ktosi skôr. Ale cez to by som sa rýchlo preniesla. Najšťastnejšia by som bola, keby sa v našej rodine dedili nejaké magické schopnosti, že by ženy našeho rodu (a ja :D) sme boli čarodejnice. A praktikovali by sme čiernu mágiu, lebo vážne by ma nebavilo za splnu zbierať bylinky a robiť kúzla lásky, či čosi také. 
Proste vždy som chcela mať magické schopnosti, vedieť čarovať by bolo neskutočne skvelé. Takže ak by moja rodina predo mnou skrývala mystické tajomstvo, tak dúfam, že bude takéto. Aj keby trebárs v dedkovom akváriu plávali zakliati princovia alebo čo... :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.