piatok 21. novembra 2014

3. Báseň, v ktorej použiješ tieto slová: modrá, nedôvera, polovica, brnknúť


Tejto úlohe som sa vyhýbala... dlho. Ja proste na básničky nie som. Nevyžívam sa v ich čítaní a už vôbec nie je v písaní. Lebo ak niečo neviem písať, tak sú to básničky. Takže sa o to ani nepokúšam. Ale toto bola prekvapivo zábava :D


Do srdca sa mu prebíjala nedôvera
Toľkokrát ho sklamal.
Neprišiel. 
Polovicu času, čo boli spolu
ani nebrnkol.
Mal toho dosť.
Je koniec.
Ostal sám.
Navždy sám.
Asi je prekliaty.
On...
Uvidel tie najkrajšie modré oči
Ich majiteľ sa naňho usmieval
Možno nebude až tak zle...

4 komentáre:

  1. Hezké :) Taky tuhle výzvu tvořím, zrovna příště mě čeká ta básnička :D docela se toho děsím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa. S básničkami sa moc nekamarátim :D Ale ďakujem :)

      Odstrániť
  2. S týmto by som si absolútne nepodarila, takže rešpekt.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To bola vlastne čistá improvizácia :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.