pondelok 3. novembra 2014

Hitparáda kníh - október



Najlepšia kniha
Harry Potter. Ale vravela som si, že re-readingy sem dávať nebudem. 
Šachovnice bohů (Richelle Mead)
Richelle je skvelá autorka a jej najnovšia séria je naozaj skvelá. Táto kniha bola zaujímavá originálna a naprosto úžasná.
Recenzia TU






Najhoršia kniha
Na vine sú hviezdy (John Green)
Tfuj, tfuj, tfuj, 250 strán citového vydierania. Naozaj nechápem, čo na tom všetci majú. Nebolo to ani vtipné, ani smutné, postavy boli totálne o ničom a ja som sa celú dobu tešila na koniec.
Recenzia TU.





Najväčšie prekvapenie
Utorky s Morriem (Mitch Albom)
Od tejto knihy som veľa nečakala. Zaujala ma síce na prvý pohľad, ale dosť som sa bála, že to nebude nič pre mňa. Obavy zbytočné a kniha skvelá.
Recenzia TU






Najväčšie sklamanie
Doctor Who: Závoj smútku (Tommy Donbavand)
Doctora absolútne zbožňujem a od tejto knihy som mala obrovské očakávania. A ona ako taká ani nebola zlá. Lenže preklad áno a podarilo sa mu pokaziť mi zážitok z knihy.
Recenzia TU





Najoriginálnejší príbeh 
Šachovnice bohů (Richelle Mead)
Ako som už spomínala, Richelle vymyslela opäť originálny príbeh, ktorý som si patrične užila.







Najnapínavejšia kniha
Bohovia Olympu: Znamenie Atény (Rick Riordan)
To som len nedočkavo obracala stranu za stranou. A neviem, ako vydržím do ďalšieho dielu, lebo ten koniec bol strašný...
Recenzia TU.






Najnudnejšia kniha
Papierové mestá (John Green)
Začiatok bol fajn, ale ďalej to bola strašná nuda, nič sa tam nedialo a bolo to úplne o ničom. To ma už definitívne presvedčilo, že viac Greenove knihy nečítam.
Recenzia TU.





Najromantickejšia kniha
Svůdne nebezpečí (Wendy Higgins)
To je tak sladké a romantické, ale napočudovanie mi to vôbec nevadí a moc sa mi to páči. Táto séria je skrátka skvelá.
Recenzia TU.






Najočakávanejšia kniha
Harry Potter and the Philosopher´s stone (J.K.Rowlingová)
Je úplne fuk, koľko krát som to čítala v slovenčine, vždy som to však chcela prečítať v angličtine a konečne sa mi to podarilo. Ako inak, dokonalé.

Najkrajšia obálka
Tá obálka je naživo tak perfektná, že to proste nie je normálne. Som sa ňou asi viac kochala, než čítala :D


Najškaredšia obálka
Příchod tmy (Lynn Flewelling)
Dej je super, ale táto obálka nič moc teda.
Recenzia TU.







Hrdinka mesiaca
Annabeth Chace - Bohovia Olympu
Annabeth je chytrá, skvelá a nelezie na nervy. Zriedkavá kombinácia pri YA literatúre.







Hrdina mesiaca
Doctor - Doctor Who
Kniha ma síce nenadchla, ale Doctor je aj tak moja najobľúbenejšia postava ever. A hoci tu rozhodne nebol sám sebou (pri tomto neviem, či za to môže iba preklad, alebo ani autor ho poriadne nevystihol), tak aj tak bol super.
Mattie <3





Pár mesiaca
Paula a Lukáš - Džinsový denník
Aj keď táto kniha nedopadla podľa mojich predstáv, tí dvaja proste patria k sebe. Musia byť znova spolu!!!
Recenzia TU.

7 komentárov:

  1. Ach, někdo, kdo se na Hvězdy nám nepřály kouká podobně jako já! O:) Já si vždycky přišla divně, moc mě to nezaujalo. Ale hledání Aljašky ještě zkusím, i když v angličtině.
    Pottera ne třeba komentovat, Bohové Olympu je zajímavá série, kdysi jsem ji taky četla, a Annabeth je boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne stačili tie Hviezdy a Mestá, viac sa na Greena ani náhodou nechystám :) Veľmi ma teší, že máš podobný vkus ako ja :3

      Odstrániť
  2. No zase ma niekto nalákal na knihu a vyzerá to asi takto: Mama, prosím môžem si kúpiť knihu Šachovnice bohú, prosím, ja viem že som si včera kúpil knihu, len táto je podľa všetkého dokonalá!..... :DDDDDD Btw, pekný príspevok a s väčšinou súhlasím :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší, že ťa tak zaujala, dúfam, že sa bude páčiť :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Hvězdy nám nepřály bych taky zařadila jako Nejhorší knihu - to se fakt nedalo.. Jinak Harryho Pottera jsem minulý měsíc (vlastně m,ožná už předminulý) četla taky v aj a úžasné.. Těším se, až se pustím do dalších dílů v angličtině..
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne jedna z najhorších za tento rok :)
      Absolútne dokonalé, už aby som mala ďalšie diely :3

      Odstrániť
  4. Som zvedavá čo na Papierové mestá poviem ja! :) Super článok.
    Na mojom blogu je súťaž,pokiaľ chceš zapoj sa :)
    http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk/2014/11/giveaway-1.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.