štvrtok 6. novembra 2014

Svet kníh má dva roky!


A je to tu. Deň, na ktorý ste nepochybne všetci čakali. Blog oslavuje dva roky!!! *fanfáry*. Ako ten čas letí... mám dojem, že som ho ešte len nedávno zakladala :3
A ako to lepšie osláviť, než poriadnou súťažou, že? 

Predtým však chcem napísať pár vecí. V prvom rade vám ďakujem za podporu a za to, že blog čítate. Veľmi si to vážim. Tiež za sledovanie, či už na blogu, alebo na sociálnych sieťach.
Za dva roky som: 
  • publikovala (odhadom) okolo 200 recenzií
  • mám 370 pravidelných čitateľov
  • vyše 156 000 návštev (hoci sa do toho zarátavajú aj tie moje) 
  • mám osem spolupráci (a šesť minulých)
  • tento víkend Facebookova stránka blogu dosiahla 500 lajkov
  • na Instagrame mám vyše 100 followerov
  • a na Goodreads vyše 850 kníh. Ale s tým by som sa už chváliť nemala.
  • moja knižnica obsahuje asi päťnásobok toho, čo som mala pred blogom. 
V druhom rade zajtra idem konečne na Bibliotéku. Vždy som tam strašne chcela ísť a teraz sa mi konečne splnil sen. Budem tam poobede v hlúčiku ďalších blogeriek (baby z Knižného neba, Lyn, Moon, E_V_E...). A tak. No. 

V treťom rade ideme konečne na súťaž. Pred pár dňami som vám na FB stránku písala, že máte zbožňovať Albatros media. Teraz sa dozviete prečo. 


5 výhercov si bude môcť vybrať knihu PODĽA VLASTNÉHO VÝBERU!!! Samozrejme, od nich. No nie sú úžasní??

Dnes mi tiež dorazil obrovský balík z Tatranu, ktorí mi tiež poskytli niekoľko kníh do súťaže. 



(Hostiteľ je v češtine)


Ku knihám, ktoré budem posielať ja tiež pribalím nejaké záložky a stužky s tématikou kníh Katie McGarry, ktoré zase venujem ja. Tiež sú tu dve podpísané záložky od Cat Winters. 

A čo treba pre výhru spraviť? 
Je to jednoduché. Treba vyplniť  TENTO FORMULÁR


  • súťaž trvá od 6.11 do 20.11.
  • výhercovia budú zverejnení na druhý deň, pravdepodobne len na Facebooku a vylosuje ich random.org
  • o knihy z Albatrosu môžu súťažiť Slováci aj Česi,  nakoľko knihy pošlú oni a o knihy z Tatranu len Slováci, respektíve Česi so slovenskou doručovacou adresou. Mrzí ma to, ale poštovné do Čiech je dosť drahé a momentálne na to nemám. Tiež ich je dosť veľa. Ďakujem za pochopenie :) 
  • Ešte neviem, ako rozdelím knihy z Tatranu a koľko výhercov dám. Zatiaľ to vypadá na troch. 
  • veľa šťastia :)

22 komentárov:

  1. Gratulujem! :) Tvoj blog je skvelý, všetký tie čísla si len a len zaslúžiš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem :) nech Ťa to baví minimálne tak ako doteraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maťo moc a moc blahopřeji!! Ještě minimálně desetkrát tolik. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce si nejako nemyslím, že by blog bavil niekoho ešte o dvadsať rokov, ale ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Gratulujem.
    V piatok si bola na Bibliotéke? To sme sa možno obišli =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, bola. Možno sme okolo seba prešli a ani sme o tom nevedeli :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. soutěže se nezúčastňuji, jelikož jsem se připojila až dneska, ale přesto přeji všechno nejlepší! Dva roky jsou v blogovém světě dlouhá doba! :) Moc se mi tento blog líbí.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte môžeš predsa! Až do dvadsiateho :)
      Ďakujem :3

      Odstrániť
  6. jeej gratulujem naozaj krasne cisla!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.