streda 26. novembra 2014

Hudba môjho srdca 3


Projekt od Ells
Ehm... keď som toto meme robila naposledy, tak tu bol Alice Cooper. A vravela som, že je to len prvá časť, lebo vybrať len tri sa skrátka nedá. A niečo mi hovorí, že to nie je posledné. (Ale najbližšie bude čosi iné... sľubujem!) Takže dnes pokračujeme :D

Moja úplne najobľúbenejšia pesnička momentálne. Ktorú som za posledné dva dni počula minimálne dvadsaťkrát. Z dôrazom na minimálne. Absolútna dokonalosť.
A vôbec za to nemôže jedna kapitola mojej obľúbenej poviedky. Ako vás to preboha napadlo?!


Podobný prípad. Neskutočne skvelé. 


A ďalší úžasný song. Ďalší romantický song. Kto by bol povedal, že najkrajšie songy od neho sú práve také?

4 komentáre:

  1. Já to taky furt říkám, že nejradši mám od něj ty lovesongy. =D Nevím proč, jednoduše si nemůžu pomoct... A It's Me... To je prostě moje. (A ne, není to náhoda, že jsem ji do tý scény nacpala, právě naopak ta scéna mě napadla při poslechu tý písničky...) =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo tie lovesongy majú úplne dokonalé texty. A keď som ho nepoznala, iba som vedela, že existuje, tak ma nikdy nenapadlo, že by mohol mať niečo takéto :D

      Odstrániť
    2. Pokud tě to uklidní, to ani mě. =D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.