streda 19. novembra 2014

Kúzla Harryho Pottera TAG

 

Úprimne dúfam, že mi odpustíte, že niekoľko dní na vás úplne kašlem. Nie je to moja vina. Vážne.
...
No dobre, možno trochu. Keď sa už teda dostanem na počítač a nemusím nutne napísať recenziu, tak sa k nejakým iným článkom proste nie a nie dostať. A je úplne jedno, že niekoľko dní naozaj chcem napísať Filmové tipy. A že by bolo vhodné napísať niečo ďalšie do Hrejivej výzvy. Tak nejako som sa znova pustila do Dva a pol chlapa a od nedele som videla už 11 dielov. Plus dvojdiel OUAT, diel Faking it a Selfie. Takže vám je asi jasné, ako na tom som, že. Ale čítam, vážne. Aspoň na to nekašlem, lebo tento diel Nočných bežcov ma vážne baví (a to, že som ho mala mať prečítaného a zrecenzovaného už dnes a mne stále chýba vyše sto strán je vedľajšie), takže počítam, že by som ich mohla zajtra dočítať. A čaká ma množstvo ďalšieho, ako inak.
Inak tento TAG som našla u Anet a nakoľko Harryho milujem (pokiaľ vám to nejakou šťastnou náhodou doteraz unikalo), tak som sa ho rozhodla spraviť.


1. Expecto Patronum – Knižka,ktorú si čítal v detstve a máš na ňu dobré spomienky
Ehm... Harry sa neráta?  Lebo je to niečo, na čo mám najkrajšie spomienky a strašne veľa, takže mi to zatiaňuje čokoľvek iné.

2.Expeliarmus - Knižka,ktorú si si kúpil čírou náhodou
Meno hviezdy. Šla som do kníhkupectva s tým, že si chcem kúpiť niečo a odišla som s hentou knihou. Samozrejme, chúďatko už rok a pol leží smutne nečítaná na poličke.

3.Prior Incantato - Knižka, ktorú si čítal naposledy
Nesmrtelná koruna od Richelle Mead. Na tú už recenziu nájdete.

4.Alohomora - Knižka, ktorá ťa priviedla do žánru, ktorý by si predtým vôbec nečítal
Vlastne to nebola kniha, ale seriál, čo ma prvý napadol. Sherlock. Odvtedy rada čítam rôzne detektívky a tak. Len sa k nim moc často nedostanem (ale čoskoro sa chystám na Syna od Nesba)

5.Riddiculus - Vtipná knižka, ktorú si čítal
Džinsový denník napríklad. Hlavne dvojka. A nezáleží na tom, koľkokrát som ju čítala.

6.Sonnorus - Knižka,o ktorej si myslíš,že by ju mal každý poznať
 Séria Temné vody od Fiony Paul. Tá séria je môj objav minulého roka, absolútne geniálna. Určite každému odporúčam. A ja sa neviem dočkať tretieho dielu, ktorý ma vyjsť na jar.

7.Obliviate - Knižka, na ktorú by si najradšej zabudol, že si ju čítal
Proroctví od Angelini. Taký odpad! Fuj!

8.Imperio - Knižka,ktorú si čítal do školy
Antigona. Napríklad. A až na tie zborové spevy, či čo to tam bolo ma naozaj bavila :)

9.Crucio- Knižka, ktorá keď si ju čítal,tak ťa strašne bolelo
Harry Potter 7 mi vždy láme srdce. Aj film. Rowlingová mi zabila množstvo mojich obľúbených postáv, ale aj tak ju, aj knihu milujem.

10.Avada Kedavra - Knižka,ktorá svojim dejom zabíja
Posledný diel Mariotovich dedičov. Hoci mi Majka vysvetlila, prečo spravila to, čo spravila a zrejme to spraviť naozaj musela, aj tak sa s tým nikdy nezmierim. Tam som na konci plakala obidvakrát, čo som tú knihu čítala, lebo proste sa nedá inak.


Opäť nenominujem nikoho, ak chcete TAG spraviť, tak ho proste spravte.

10 komentárov:

  1. Zajímavý TAG i odpovědi. A taky se přiznám, že mě seriál Sherlock přitáhl do víru detektivek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle TAG jsem kdysi viděla u Amerických booktuberek a zaujal mě, ale ještě jsem buď v té době neměla blog, nebo jsem se Harryho nazmiňovala už dost a dost a nakonec ho nesepsala :D Nevím...:) ale teď mám úplně chuť ho taky sepsat :) super odpovědi, skoro nic neznám, tak díky za tipy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Harryho nie je očividne nikdy dosť :3
      Nemáš začo, aj nabudúce :3

      Odstrániť
  3. Super tag! Jen bych asi nedokázala vybrat knížky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já k Harrymu nemám až tak silnou vazbu, jelikož jsem celou sérii začala číst až letos a ani jí nemám dočtenou, ale upřímně chápu, proč to všichni milují. Moc pekný TAG. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne by mal v najbližších dňoch "Synátor" doraziť :3 nenormálne sa teším, vykašelm sa na ostatné rozčítané a hneď sa na neho vrhnem len čo rozbalím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi minútu som rozmýšľala, čo je Synátor, kým mi to došlo :D Ja sa naň moc teším, ale má čas :D

      Odstrániť
  6. Mě teď hrozně bolelo číst těch Padesát odstínů, ale myslím, že tak zrovna ten bod asi myšlenej nebyl... =D Tenhle tag je každopádně dost zajímavej... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten bod sa dá vyložiť mnohými spôsobmi :D A kľudne ho urob, rada si prečítam tvoje odpovede :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.