nedeľa 23. novembra 2014

Hogwarts TAG

Tento úžasný TAG som našla u Natalie a keďže nie je žiadne tajomstvo, ako Harryho zbožňujem, tak som ho proste musela urobiť aj ja.

1. Do ktorej fakulty by si patrila? 
Slizolin! Nielenže je to moja najobľúbenejšia fakulta, ale aj sa do nej úžasne hodím. A vyšla mi aj na Pottermore :D Nemala by som nič ani proti Bystrohlavu, ale nikdy som nemala rada Bifľomor. Taká o ničom fakulta. A do Chrabromilu sa proste nehodím :D

2. Keby ti Triediaci klobúk navrhol miesto v inej fakulte, ktorú si predtým nebrala v úvahu, riadila by si sa jeho radou alebo by si si vybrala fakultu podľa seba? 
Nemyslím, že by mi navrhol Bifľomor alebo Chrabromil. Bifľomor by som rozhodne nebrala, Chrabromil by mi neponúkol, takže myslím, že je táto otázka zbytočná :D

3. Ktoré zviera by si si vzala do školy? Keďže sú povolené len sovy, mačky a ropuchy, tak rozhodne mačky, to sú nádherné zvieratá. Vždy som chcela nejakú.

4. Aké jadro by mal tvoj prútik? 
Podľa Pottermore blana z dračieho srdca. A inak hloh, 12 a pol palca, ohybný :D


5. Bola by si súčasťou metlobalového tímu? 
Ako totálny športový antitalent určite nie :D To by som nechala zdatnejším.

6. Pôjdeš počas prázdnin domov? 
Určite. Aj keď Vianoce v Rokforte sú absolútne nádherné. Možno raz za tých sedem rokov by som predsa len ostala tam. Ale nemyslím si to.

7. Bola by si členom nejakej organizácie? 
Organizácie ako akej? Niečo ako Dumbledorova armáda alebo tak? Ako Slizolinčanka nie, ale ako Bystrohlavčanka asi hej :D

8. Myslíš, že by si mala kamarátov aj z iných fakúlt? 
Ako úplne nespoločenský tvor by som asi bola rada, keby mám aspoň nejakých kamarátov z tej svojej, nieto ešte z iných.

9. Čo si zabalíš do Rokfortu? 
Počítač a mobil by mi bol zbytočný, keďže by tam nefungovali... tak počítam, že nejaké knihy, ale asi by som tam nemala moc času čítať čokoľvek, čo by sa netýkalo štúdia.

10. Zvážila by si štúdium na inej čarodejníckej škole? 
Ste sa zbláznili? Ostatné školy nesiahajú Rokfortu ani po členky!

11. Mohla by si byť prefektom? 
Určite nie. To by bolo kopu zodpovednosti a na to ja nie som.

12. Bola by si z čistokrvnej čarodejníckej rodiny alebo z muklovskej? 
Asi by som bola polovičná. Moja mama má skvelú intuíciu a podobne, ona by rozhodne mohla byť čarodejnica.

13. Do akých obchodov by si zašla v Rokville? 
Rozhodne do Medových labiek. A vykúpila všetko, čo by sa dalo.

14. Podporovala by si metlobalový tím svojej fakulty? 
Ja na šport nie som, ale áno. Veď by som hádam nechcela, aby vyhrala nejaká iná, béčková fakulta!

15. Dostávala by si veľa listov z domu? 
Snáď áno. Minimálne mama by mi určite často písala :)

16. Aká časť hradu by bola tvoja najobľúbenejšia? 
Asi klubovňa, knižnica a moja posteľ :D

17. Bola by si fanúšikom čarodejníckej hudby? 
Ťažko to posúdiť po jednej pesničke, ale Celestina Warbeck - You Stole My Cauldron But You Can’t Have My Heart sa mi páči.

18. Preskúmala by si hrad, aj keby si vedela, že sa tým dostaneš do problémov?
Pokiaľ by som mala s kým... určite by som neodolala :D O to viac, keby som mala Záškodnícku mapu.

19. Ako často by si chodila do knižnice? 
Asi vždy, keď by sa dalo.

20. Keby si bola z čistokrvnej rodiny, zaujímala by ťa muklovská literatúra? 
Tak v prvom rade by som vtedy bola niekto úplne iný a ktovie. Pravdepodobne ale áno, muklovská literatúra je super. Teda... ako ktorá, že.

21. Preferovala by si ohnivú whiskey alebo ďatelinové pivo? 
Určite ďatelinové pivo.

22. Aká čarodejnícka sladkosť by bola tvoja obľúbená? 
Pravdepodobne fazuľky každej chuti.

23. Zbierala by si si kartičky z čokoládových žabiek? 
Možno áno, vždy som zbierala rôzne veci.

24. Aký metlobalový tím by si okrem svojho fakultového podporovala? 
Asi žiadny. Ja by som bola rada, že poznám, ten náš. Ja proste nesledujem šport, no. A nemyslím, že by to bolo v hentom prípade iné.

25. Akú podobu by mal tvoj prízrak? 
Vysokého útesu, pričom ja by som stála hneď na okraji a potom padala.

26. Videla by si testrály?
Nie. Zatiaľ.

27. Zvažovala by si kariéru profesora v Rokforte po skončení školy? Ja a učiť? Však by som polovicu študentov zabila. Na to by som nemala nervy.

28. Ako by vyzeral tvoj patronus? 
Ja by som brala vlka, ale keďže nás má nejako vystihovať... Čo ja viem... leňochod?

6 komentárov:

  1. Toto je ale že aké super! :DD leňochoda patronusa by som mala asi aj ja :DD aj v slizoline by som určite bola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky už jsem TAG sepsala a brzy ho zveřejním :) Super odpovědi, i když se ve většině lišíme :) Ale to by byla nuda, kdybychom všichni byli stejní a uvažovali uniformně, no ne? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenochoda bych nejspíš měla taky :D nebo šneka, nebo tak něco :D Jinak skvělý tag, ať ho čtu u kohokoliv, vždy jsou odpovědi originální a zcela jiné.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujiamvy tag....ešte som ho nikde nevidela takže si ho najbližšiu dobu napišem a zverejním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda, ty pojmy ve slovenštině jsou děsivé :D Metlobal a Záškodnická mapa... :D ale hezký tag :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.