nedeľa 27. apríla 2014

Moje podpísané zlatíčka

Predvčerom takýto článok uverejnila Vendea, čím ma inšpirovala k tomu, aby som ho napísala aj ja. Nemám síce až toľko kúskov, ale som spokojná :D 
V tomto článku veľa textu nebude, proste si iba užite fotky :D 



Ako prvého tu mám môjho milovaného Radečka, ktorého mi Katka poslala s krásnym venovaním. 


Tri kroky do pekla mi poslala Mirka na recenziu a pridala aj podpis s venovaním a podpis kartu. 


Srdcovú dámu som taktiež dostala na recenziu. Prišla mi tento mesiac a bola to fantastická knižka. 



Ďalšiu knihu, ktorú som si vypýtala od jednej z autoriek. Toto je môj najnovší podpísaný prírastok a fakt sa naň teším. 


Dievča z minulosti som mala doma už v prvom vydaní, ale keď sa mi Zuzka ponúkla, že mi ju daruje, nemohla som odolať :)


Som s tými recenzákmi strašná, čo? Toto bol ďalší o ktorý som poprosila priamo autorku. A tiež to stálo za to. 



A posledné recenzáky od autorky... nateraz. Keď tak nad tým rozmýšľam, tak veľa historiek k tým knihám nemám :D Proste keď bola väčšina recenzákmi... Ale čo, aspoň ich mám :D




S Majkou som sa stretla dva krát. Prvý krát to bolo tesne pred vydaním trojky, keď som spolu s triednou zariadila v škole besedu s ňou (a potom som zabila ďalšiu hodinu - fyziku - s ňou v kabinete a rozprávali sme sa) a vtedy mi podpísala prvé dve knihy a druhý krát krátko po vydaní štvorky, kedy sme si dohodli normálne stretnutie, boli sme spolu na zmrzlinovom pohári, pokecali o konci série a kopu ďalších veciach a podpísala mi zvyšok kníh.
Tieto knihy majú pre mňa asi najväčšiu cenu práve preto, že mám podpísané takto pekne všetky :)


Povedala som si, že aj niečo takéto sem môžem dať. 
Nálepku s podpisom Wendy Higgins som vyhrala krátko pred vydaním knihy, takže keď mi knižka prišla, tak som si ju tam pekne nalepila a vypadá to takto pekne. 



K týmto nálepkám som sa dostala vďaka blogtour, ktoré teraz na blogu mám a vy môžete súťažiť o ďalšie dve. Keď mi autori čosi posielali, tak som si vypýtala aj niečo malé pre seba :) 
A teraz mám takto pekne podpísané obe knihy vďaka nádherným nálepkám :)


Dobre, tento plagát už síce nie je kniha, ale aj tak je úžasný. Vlastne tiež mi ho autorka poslala spolu so záložkami a pridala takéto pekné venovanie. A mne sa to proste strašne páči a teším sa z toho, že je to akurát V is for Virgin, lebo som Kelly vravela, že to bola moja úplne prvá (a vlastne zatiaľ jediná) prečítaná anglická knižka :)


A potom mám samozrejme nejaké tie záložky podpísané autorkami, trebárs Amy Plum mi dve krásne darovala a pridala aj venovanie, nejaké som povyhrávala a podobne... 
Je však škoda, že také tie besedy so zahraničnými autormi bývajú v Blave poprípade v Čechách a ja sa na ne nedostanem... Ale raz určite :)

A aké knižky máte doma podpísané vy? 

17 komentárov:

  1. Krásna zbierka :) Tých podpísaných Mariotových dedičov ti závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna zbierka ,závidím samozrejme v dobrom,Tri kroky do pekla,Svudné zlo (Ktoré si asi objednám lebo ma to zaujalo) a samozrejme Dievča z minulosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádna zbierka :D ja ani neviem, či mám nejakú podpísanú knihu. Asi nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne kúsky 8) Ja mám podpísané Kruté leto, ktoré som vyhrala u Judit, keď prišla autorka na SK 8) No ešte som sa k prečítaniu po 1,5 roku nedostala 8D som strašná. Mám rovnakú nálepku od W. Higgins, ale knihu doma nemám, raz si ju kúpim a nalepím si to tam tiež 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kruté leto som kedysi čítala . A Svůdne zlo si určite prečítaj, je to skvelá kniha :D

      Odstrániť
  5. Úžasná (a velká) kupka :D "Múza vzkazuje, ať poklekneš" - to mě dostalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to úžasné a má to väčší zmysel než sa zdá :D

      Odstrániť
  6. Takéto články by sa mali zakázať. :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám šajnu o čom hovoríš :D

      Odstrániť
    2. Vieš ako sa teraz asi cítim pri pohľade na jednu moju podpiskartu a dve podpísané záložky? :D Ale čo, som aj na tie hrdá. :)

      Odstrániť
  7. Já nemám doma podepsanýho vůbec nic. =D Teda, žádnou knížku. =D Hádám, že bych si mohla podepsat Radečka, ale to by nějak nemělo to správný kouzlo. =D Ty máš ale pěknou sbírku... =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš to skúsiť :D Potom chcem ale vidieť to venovanie :D
      Ďakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.