nedeľa 6. apríla 2014

(Dvoj)týždeň v GIFoch alebo Keď som príliš lenivá na delenie...

Hmm... tak zas som vynechala jeden týždeň. Niežeby nebolo o čom písať, ale proste moja lenivosť nado mnou zvíťazila a ja som sa na to vykašľala... Takže toto bude taký dvojtýždeň... 

V utorok dvadsiateho prvého sme mali riaditeľské. Už bolo načase, tento školský rok sme nemali ešte ani jedno... Na škole boli talentovky (och, tí chudáci budúci prváci, mne je veľa aj tie dva roky čo ma tam čakajú). Každopádne, mne bolo fajn :D 



Už po druhý krát som dopozerala Sherlocka, vážne smutné... To aby som šla zas odznovu :D



Na druhej strane som sa konečne dostala k plánovanému re-watchingu obľúbených častí Doctora Who. Pekne od prvej série... Už tak mi chýbal :)


V stredu som mala strašné kŕče v bruchu. Bola som u doktorky...


Prišlo mi Mesto padlých anjelov a Experiment. Viete si predstaviť moje nadšenie... 


Žiaľ, vo štvrtok už do školy...


Z VYPky sme sa boli pozrieť v galérii a ďalšia hodina odpadla, takže som zašla ešte do všetkých troch kníhkupectiev v okolí a napriek tomu, že som si nechcela nič kupovať, keď som našla Prvý hrob napravo za euro, tak som ho tam nemohla nechať! 


Našla som jeden nový, zaujímavý seriál. Niežeby som toho pozerala málo, ale po Sherlockovi znie niečo s menom Mind games fakt lákavo :D Zatiaľ som videla prvý diel a vypadá to sľubne.


V piatok som dostala dvojku z matiky! (Ďalšiu). Tento rok z nej mám lepšie známky, než za posledné roky... Vlastne je vážne smutné, že ma aj baví viac, než odborné predmety...


V nedeľu som dopozerala Game of thrones. Posledné diely som si už musela rozložiť aby som nečakala dlho na štvrtú sériu. Ale aj tak... moc sa teším :3


Pondelok odpadlo písmo. Takto som mala len štyri hodiny


V utorok ma na kresbe vytočila učiteľka. Ona je voči mne zaujatá! Hodnotí ma oveľa prísnejšie než ostatných a dá mi aj o stupeň horšiu známku než spolužiačke, ktorá to mala aj tisíckrát horšie...


V stredu mi hroznú reklamu spríjemní úžasná správa... Totižto nielen Divergencia mala a potom nemala byť v kinách. Tak isto dopadol aj môj dlho očakávaný film s Tomom Hiddlestonom Only lovers left alive. Ale v stredu som na stránke cinemaxu objavila, že bude mať u nás premiéru 24.4 :3


Vo štvrtok sme šli na tri hodiny kresliť von k nábrežiu Váhu. Síce mi to moc nešlo, ale bolo veľmi príjemne vonku a fajn. Tiež pomohlo, že nás tam bolo päť plus učiteľka, ktorá aj tak odbehla na poradu. Takže väčšinu času som čumela do vody, slúchadlá v ušiach a skoro nič som nespravila, ale mala som takú dobrú náladu, ako už dávno nie... 


Mama kúpila nové vankúše. Neskutočne dobre sa na nich spí. Prvú noc som sa cítila ako v rozprávke


Včera som dopozerala Broadchurch. Skvelý seriál, geniálne vymyslený, nikdy by ma nenapadlo, že vrahom je tá osoba. Ale zároveň to bolo tak strašne smutné... Odporúčam!
(A hlavne tam hral David Tennant... A Arthur Darvill, ale to je detail)



... A práve som našla skvelé GIFy, s ktorými sa proste musím podeliť :D 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.