utorok 29. apríla 2014

Mesačná chvastačka - apríl


Meme od Judit.

Opäť je tu koniec mesiaca a s ním aj moje obľúbené meme. 

Prečítané knihy



Kúpené knihy

Opäť žiadna. Chcela som si nejakú kúpiť, ale akosi som sa k tomu nedostala. A ešte som sa nerozhodla, ktorú z tých troch si potrebujem najviac kúpiť (Indigové kouzlo, Mechanický princ alebo Belladonnu). A dnes som bola v Priore, ale nemali to, čo som chcela. Takže som vlastne ušetrila. 

Vyhrané knihy

Aké knihy? 

Darované knihy


Tak tu konečne čosi mám. Moju milovanú Pýchu a predsudok. Ja som ju mala pred rokom požičanú od mojej tety a keď sa mi páčila, tak mi povedala, že keď to prečíta, tak mi to pekne daruje. Ehm, to bolo vážne pred rokom. Ale mám. To je hlavné. 
A ja som nadšená. 

Knihy vymenené


Tento mesiac sa mi podarilo vymeniť hneď dve knihy. Lexikón Harryho Pottera som chcela lebo... no, to hádam vysvetlenie nepotrebuje. Je to skrátka Harry Potter. A hoci tam sú len vysvetlivky kto je kto, aké zaklínadlo sa používa na čo a aký elixír je dobrý na to a to a ja sa do toho zrejme nikdy nepozriem... Som proste rada, že to mám. Nielenže to má krásnu obálku, ale mám aj konečne kompletnú zbierku kníh o Harrym, ktoré u nás vyšli. Aspoň v to dúfam. 
No a o knihe Dům u vycházejího slunce som nikdy predtým nepočula, ale vypadalo to už na prvý pohľad dobre, tak... why not? 

Recenzné výtlačky


Polozlého a knihu Nezabudni na mňa mi poslal Ikar. Ja viem, je to čudné, vzhľadom k tomu, že jedno vydalo Yoli a druhé Noxi, ale ono to úzko spolupracuje s buxom a... no, to je viac-menej jedno. Proste mám. Nezabudni na mňa práve čítam a na Polozlého sa zatiaľ len veľmi teším. 
Začala som tiež spolupracovať s Tatranom. Ono je to v podstate také skúšobné, tak som to nejako pochopila, ale nemyslím, že bude nejaký problém aj ďalej. Aspoň v to dúfam :) Tí mi poskytli Zber kostí, na ktoré som tiež veľmi zvedavá a chystám sa na to hneď po Nezabudni na mňa. 
Bohov Olympu a Lov mám z Fragmentu. Obe knižky mám už prečítané a na obe už nájdete recenzie. 
No a Seduktora a Srdcovú dámu mi poslali autorky spolu s podpismi a venovaním :3 

Tiež už dorazila knižnica, s ktorou som sa chválila už minulý mesiac. 


Všetky pokope



***
Tiež som nadviazala takú kvázi spoluprácu s portálom čítaj.to, ktorého ikonku nájdete v mojom bočnom panely. Moju ikonku zas nájdete u nich na stránke medzi partnermi, čo vyzerá veľmi pekne vzhľadom k tomu, že som medzi skvelými vydavateľstvami. Mimochodom, určite tam zájdite, nájdete tam kopu recenzii. 


Recenzie kníh - Čítaj.to!

» Čitateľský portál plný knižných noviniek a nezávislých recenzií kníh

7 komentárov:

  1. Ehehe, nebejt těch recenzáků, mohla bych se pochlubit tím, že mám za duben stejně knížek jako ty. Ale takhle... =D No jo, jsem pořád moc hluboko pod průměrem knižních blogerů... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No lebo proste nie si knižná blogerka. Keby nespolupracujem s vydavateľstvami, tak mám málo kníh :D

      Odstrániť
  2. Nevedela som, že ten Lexikón je taký veľký O.o myslela som si, že je to taký slovníček. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na Polozlého sa veľmi teším :) A na recenziu každopádne tiež ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pýchu a predsudok mám rovnakú ako ty... po mamke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám tiež toto vydanie Pýchy a predsudku (vlastne všetky od Austenovej mám v tomto vydaní - okrem jej krátkych a nedokončených diel). Nepredpokladám, že Zber kostí by sa mi páčilo, no obálku má naozaj krásnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám v tomto vydaní ešte Rozum a cit a Tajomnú pani Grahamovú od Anny Bronteovej, tak mi to tam tak pekne ladí :)
      Ja som zbedavá, vypadá zaujímavo :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.