sobota 12. apríla 2014

Top týždňa - Knižné svety, v ktorých by ste sa nechceli ocitnúť



Meme od Luu.

Niečo mi hovorí, že tu budú hlavne tie dystópie. Ale niet sa čomu čudovať, že.


Toto ma vždy napadne ako prvé. Pokiaľ ľudia nežijú v hlavnom meste, tak sú chudobní a musia sa báť, aby ich, prípadne ich deti, nevylosovali do Hier o život. Proste nie, ďakujem.


Síce som ešte knihu nečítala, ale seriál mám napozeraný a tam by som žiť rozhodne nechcela. V jednej sekunde si pokojne žijete svoj život (alebo aj nepokojne) a v tej druhej vaša hlava je nabodnutá na kole, poprípade ste roztrhaný na kúsky. A z väčšiny žien sa stanú kurvy prostitútky.


Nijako ma neláka ani svet, v ktorom sa ženy dožívajú maximálne dvadsiatky a muži dvadsaťpäťky. Za tú dobu nemajú šancu niečo poriadne zažiť a proste začať žiť. Narodia sa im deti, ktoré v tak skorom veku prídu o rodičov... A tak. 


Život, v ktorom mi iní naplánujú pomaly aj to, kedy mám chodiť na záchod? Nie, ďakujem.


Okej, tak táto kniha sa mi moc nepáčila a akosi som ju už vytesnila z hlavy a veľa si z nej už nepamätám. Naisto však viem, že by som tam žiť nechcela. 


Pretože nech už boli tie predošlé akékoľvek zlé, ten reálny je najkrutejší a najhorší. Takže by som sa mala presťahovať na Trenzalore. Do mesta Vianoce. Alebo na Asgard. Ja viem, so mnou je to ťažké... 

9 komentárov:

  1. Keby mám žiť v Paneme zabijem sa aj sama :) tam by som teda žiť isto nechcela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Panem je brutál, no :D Narnia by bola skvelá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, upřímně, Trenzalore mě taky zrovna neláká. I když, pár stovek let mít poblíž Doctora... =D

    Osobně bych nechtěla žít třeba ve světě z 1984. Tam bych asi zešílela. A libovolná verze Země ve Stopařově průvodci, to by taky nebyla zrovna výhra... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak neskôr ani mňa, ale Vianoce... To by som s Doctorom prežila celý svoj život, to by som sa nesťažovala :D
      Tak tie som už nečítala :D

      Odstrániť
  4. No ten Trenzalore :D stále lepšie ako krutá realita života...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nečítala som síce všetky z nich (nečítala som Pád anjelov a Hru o tróny), ale s tými zvyšnými úplne súhlasím.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri Páde anjelov o nič neprichádzaš a Hru o tróny som nečítala ani ja, len seriál sledujem :D

      Odstrániť
  6. Očakávala som že sa tu objaví aj Divergencia :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.