štvrtok 3. apríla 2014

Hitparáda kníh - marec



Najlepšia kniha
Harry Potter a Väzeň z Azkabanu (J.K.Rowlingová)
Opátstvo Northanger (Jane Austenová)
Tak tu je jednoznačná odpoveď. Môj milovaný Harry Potter. Trojka. Ale nakoľko je to už niekoľký re-reading, tak som si povedala, že by to bolo nespravodlivé a vyhralo to Opátstvo. Jane Austenovú mám moc rada napriek tomu, že toto bola len moja druhá kniha od nej (hoci určite nie posledná). Táto knižka bola vážne skvelá.
Viac v recenzii TU.







Najhoršia kniha
Archiv (Victoria Schwabová)
Tak aj tu to bolo jasné. Fantastický nápad, ale spracovanie o ničom. Čo je vážne škoda. Proste o ničom.
Recenzia TU.



Najväčšie prekvapenie
Léto mrtvých (Gregory Hughes)
Neviem, čo som od knihy čakala. Asi nič. Proste zaujímavý nápad, prečítam si to a tým to hasne. Kniha však bola skvelá a ani na sekundu som neľutovala, že som sa do nej pustila. 
Recenzia TU.





Najväčšie sklamanie
Archiv (Victoria Schwabová)
Ale to som už vlastne povedala pri Najhoršej knihe. Asi som mala priveľké očakávania, no. 







Najoriginálnejší príbeh
Léto mrtvých (Gregory Hughes)Ja som proste nič podobné ešte nečítala...








Najnapínavejšia kniha
Experiment (Veronica Roth)Napriek tomu, že som vedela ten najväčší spojler dopredu, tak som bola proste zvedavá, čo sa tam stane...
Recenzia TU.

Najvtipnejšia kniha
Harry Potter a Väzeň z Azkabanu (J.K.Rowlingová)
Keď oni všetky tie diely sú geniálne a vtipné aj stý krát! 








Najnudnejšia kniha
Eragon (Christopher Paolini) 
Kniha ako taká nebola zlá. Takých prvých a posledných sto strán bolo veľmi dobrých. Žiaľ, medzi nimi bolo tristo stránok, kde len putovali z miesta na miesto a stále sa dialo to isté. Mne sa to zlievalo dohromady, ale prežila som... Skrátiť!!! 
Recenzia TU.





Najromantickejšia kniha
Experiment (Veronica Roth)
Tak to bude asi toto... Hoci Tris a Tobias zas nemali toľko času pre seba ako by chceli, aj tak to bolo také... sladké.

Najočakávanejšia kniha
Akoby to mohlo byť čokoľvek iné? Odkedy som pred vyše rokom dočítala Rezistenciu, tak som nutne potrebovala toto. A konečne som sa dočkala. 



Najkrajšia obálka
Eragon (Christopher Paolini)
Draky sú nádherné stvorenia a Zafíra na tejto obálke je skrátka dokonalá :3








Najškaredšia obálka
Opátstvo Northanger (Jane Austenová)
Táto edícia má krásne obálky, ale táto je najslabšia. A z kníh za marec bezpochyby. 








Hrdinka mesiaca
Tris Priorová - séria Divergencia
Tris je jednou z mojich úplne najobľúbenejších dievčenských postáv. Je proste skvelá. 







Hrdina mesiaca
Harry Potter 
Myslím, že tu netreba komentár... Všetko okolo neho som už povedala v tých milión článkoch :D 
(Okrem toho som akosi nemala dať koho iného :D)






Pár mesiaca
Sydney Sage a Adrian Ivashkov - Pokrevní pouta
Teda oni ešte stále nie sú spolu. Ale aj tak sú perfektný párik, tak sa už musia dať dokopy! :D

10 komentárov:

  1. Nad tým Léto mrtvých som už pokukovala, ale akosi som nemala na to odvahu. A s tým spoilerom k Experimentu, som na tom rovnako. :/ Ale aj tak sa na knihu teším a už ma váby z poličky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak Jane Austen je klasika :) o Archivu jsem slysela jen dobre, tak se divim, ze se nelibilo, asi si to budu muset precist a udelat svuj nazor :) HP mi taky prijde vtipny i kdyz to nikdo moc nechape co je na tom vtipnyho proste je :-D Pokrevni pouta ctu jednicku, tak pak uvidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa pri Harrym smejem aj desiaty krát na tých istých hláškach :D

      Odstrániť
  3. Chvalabohu, že som si teda Archiv nakoniec nevybrala na recenziu, niečo mi našepkávalo, že to nebude dobré :) Z Pokrevních pout mám doma prvé 3 diely, ale čakám, kým vyjde v češtine celá séria, až potom sa do toho pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ti neviem, vzhľadom k tomu, že my dve mávame väčšinou odlišné názory na knihy, tak možno by sa ti to aj páčilo :D
      Ako ja potrebujem ten tretí! Závisť :D Ale neviem, už máš prečítanú celú VA? Lebo to treba až potom čítať :D

      Odstrániť
    2. Akože na tom, čo hovoríš, je veľký kus pravdy, ale Nnie, mám pocit, že Archiv by sa mi nepáčil. A ja väčšinou počúvam svoj šiesty zmysel, lebo sa málokedy mýli :)
      Áno, VA mám celú prečítanú (aj keď si z toho teda nepamätám veľa, ako som zistila pri postupnom slovenskom re-readingu). Ale aj VA som kedysi čítala tak, že som dostala celú sériu a čítala som to teda hneď za sebou, tak to spravím tak aj s Pokrevními poutami :)

      Odstrániť
    3. V tomto prípade je to vážne dobrý nápad :D
      Tiež som prečítala celú sériu naraz. No dobre, prvý diel som čítala tak polroka predtým, ale zvyšok naraz :D

      Odstrániť
  4. Zlatá lilie je opravdu skvělá kniha, bavila mě. :) Na Alianci se šíleně těším a jsem opravdu ráda, že jsem si žádný spoiler nepřečetla. :) Archiv na mě čeká na poličce a tak doufám, že to nebude až tak hrozné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa moc nepáčil, mal zbytočne nevyužitý potenciál...

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.