piatok 4. apríla 2014

Nestydatá sázka (Ivan Mládek)

Vydavateľstvo - Fragment
Rok vydania - 2013
Väzba - brožovaná
Počet strán - 264

Anotácia
"Tak o co?"... A sázka je na světě!
10 milionů je pěkná suma, která stojí za trochu snažení. Co myslíte?
Dva kamarádi už nejsou nejmladší, ale chuť do života rozhodně neztratili. Budou ale úspěšní "při lovu" žen podle kalendáře? Je vůbec možné prožít sexuální noc s ženami všech jmen? Kdo to zvládne, vyhrává! Kde ale najít nositelku jména Hromnice nebo Zoe?


Obálka
Ani neviem, či má zmysel sa k nej vyjadrovať. Asi nie. Každopádne zlá farba aj font. Ale zas tá baba má pekné... lícne kosti :D Stále lepšie, ako kniha...
***

Dobrá otázka je už len to, prečo som sa do knihy vôbec púšťala. Nikdy predtým som o nej nepočula, ale anotácia znela vtipne a ja som bola zvedavá...

Od prvých strán ma mrle žrali. Čítala som už veľa zlých kníh, ale neviem, či aj niečo tak hlúpe, trápne a úbohé.
Nuž... V anotácii píšu Dva kamarádi už nejsou nejmladší, ale v skutočnosti to boli šesťdesiat roční ženatí starci, ktorí po baroch naháňali mladé pipky, neskutočne hlúpymi trikmi ich balili a tie hlupane na to skočili. Vážne to nechápem...

,,Dyť není nic hezčího, než když to manželum klape i v posteli!"
,,Slečinko, dyť by ste si takovýho chlapa, kterej by vás furt votravoval, nemohla ani vážit! Víte, co to pro toho chudáka manželku je za utrpení, když jeji manžel nemá žádne milenky a furt votravuje ji! Ja jednoho takovýho uchyla znám."

Ja väčšinou nijako neprežívam, keď sa k manželkám a ženám ich chlapi správajú zle a podvádzajú ich, pretože za prvé s tým nič neurobím a za druhé sa ma to netýka. Lenže tu mi to vadilo. Tí chlapi podvádzali svoje manželky tridsať rokov, mali stovky žien a ich manželky sa o nich doma starali. Oni si ich absolútne nevážili, využívali ich a brali ako samozrejmosť. Bolo to hnusné a nechutné. A ponižujúce...

Napokon to nebolo zaujímavé ani vtipné ani nič... Úprimne... keby to nebol recenzák, tak viac ako desať strán by som nebola schopná prečítať. Aspoňže to malo veľké písmená a čítalo sa to relatívne rýchlo. Či to niekomu odporúčam? Nuž myslím, že kniha je vhodný materiál na kúrenie...


Za knihu ďakujem kníhkupectvu Knihcentrum
Nájdete ju TU

6 komentárov:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.