pondelok 7. apríla 2014

Top týždňa - Knižné crushes


Meme od Luu.
* Inak povedané postavy, ktorým nadosmrti patrí vaša láska. Ak ste dievča, vyberáte mužov, ak muž, vyberáte dievčatá. Alebo... ako chcete :)
Toto bude zaujímavé... vážne :D 


Loki Staad - Trylle trilogy
Nemôžem si pomôcť, on je proste také zlatíčko a zbožňujem ho. 




Sherlock Holmes
Dobre, je síce pravda, že za to môže seriál a nie kniha, ale to je fuk :D Ale je to aj knižný hrdina, takže... why not?


Damon Salvatore - The Vampire diaries
Síce už nepozerám seriál a po dvanástej knihe som skončila, tak ho proste budem nadosmrti zbožňovať, no. 


Aaron Warner - Shatter me
Akoby som mohla Warnera nezbožňovať? Je to tá správna postava akurát pre mňa :D


Pán Darcy - Pýcha a predsudok
Ja sa tiež radím k jeho megaobrovskému fanklubu. Perfektný chlap.


Severus Snape - Harry Potter
To, že je máličko starší je úplne nepodstatné. Je to jedna z mojich obľúbených postáv celej série. 


Fred a George Weasleyovci - Harry Potter
Týchto dvoch absolútne neskutočne zbožňujem. Forever... 


Adrian Ivashkov - Vampýrska akademie/Pokrevní pouta
Dimitrij je fajn. Ale mojou láskou je skrátka Adrian.

17 komentárov:

  1. Táhni s Lokim! :D Já prskala síru, když...
    Mimochodem, Snape je bůh a Warner psychopat, takže jop, taky je mám ráda! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhodou... Miliónkrát lepší než Finn :D A má skvelé meno :D

      Odstrániť
  2. Můj největší knižní crush je asi Seregil z Nightrunners. A v pozdějším díle taky Alec. A pokud možno teda oba spolu... =D http://fc01.deviantart.net/fs40/i/2009/055/8/f/Seregil_and_Alec_by_ManicShadow.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažíš sa ma zabiť? :D Každopádne by som si to mala prečítať :D Musím zohnať :D

      Odstrániť
  3. “And I have two eyes. I’ve seen that little melodrama play out between you and that other tracker. Fish? Flounder? What’s his name?” - Asi tak bych popsala Finn :D Pomoc! Loki je prostě Loki. A Warnie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetci, ale absolútne všetci, sú top. Loki, Warner, ADRIAAAAAN!!!! :D Určite by som vedela nájsť ešte zopár kúskov, ktoré by medzi nich dobre zapadli, ale to by bolo na dlho ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve, dal by sa spraviť nekonečný zoznam :D

      Odstrániť
    2. Veru to by bol poriadne dlhý zoznam...Bola by sranda spraviť niečo také ako boli teraz na Martinuse tí knižní hrdinovia, len so sexi knižnými mužmi :D Zaujímalo by ma, ktorý fešák by to vyhral. :D

      Odstrániť
    3. To si netrúfam hádať :D Ale chcelo by to Martinusu navrhnúť :D

      Odstrániť
    4. Ja by som odhadovala svätú trojku. Dimitri, Jace, Damon.
      Na Martinus kašlať, to zvládne hocikto :) Rozmýšľam, že by som...

      Odstrániť
    5. Ja radšej Adriana :D
      Ale to je geniálny nápad :D

      Odstrániť
    6. Ja tiež radšej Adriana, ale Dimko ho vždy chudáka prevalcuje.
      Treba s tým niečo urobiť ;)

      Odstrániť
    7. Mne ho našťastie nevalcuje :D

      Odstrániť
  5. Tak mne sa Warner páčil aj v jednotke, ale tam aj Adam, ale v dvojke si ma definitívne získal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som dvojku nečítala, ale asi to s ňou skúsim :D warnera som si obľúbila už v jednotke, adam sa mi zdal taký nemastný neslaný. :D ale inak so všetkými súhlasim, hoci tú trilógiu o Tryloch som ešte nečítala.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mala by si. Zlomená sa mi páčila ešte viac než Roztrieštená a Trylovia sú tiež skvelá séria :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.