sobota 19. apríla 2014

50 náhodných faktov o mne


Na tento článok som sa chystala od stredy. No nevadí, dočkali ste sa. Netuším, odkiaľ sa tento tag vzal, ale v konečnom dôsledku je to zrejme jedno. Užite si fakty. Hádam sa niečo nové o mne dozviete. Ale vybrať toho 50... to bude ešte zaujímavé :D


  1. Narodila som sa na letný slnovrat a meniny mám 9.9. Nikto nemôže povedať, že som si zle vybrala :D
  2. Zbožňujem čokoládu a syry. A pizzu, ako inak. I keď tú veľmi často nemávam. 
  3. Zato moc nemusím zeleninu a ovocie. Ehm... 
  4. Vždy som sa chcela naučiť strieľať z luku a pištole. Niežeby to bolo to najužitočnejšie, ale zas praktické využitie by sa dalo nájsť :D 
  5. Odjakživa som športový antitalent, zvládnem tak maximálne bedminton. Obzvlášť neznášam beh.
  6. Zbožňujem seriály a Marvel filmy. Hlavne Doctora Who, Sherlocka, Teóriu veľkého tresku, Avengers... 
  7. Som dosť nespoločenská. Rozumiem si s málokým, väčšinou neviem o čom sa s ľuďmi baviť.
  8. Vždy som milovala hudbu, ale v poslednej dobe počúvam hlavne rock a metal. Milujem Rhapsody, Helloween, Alice Coopera...
  9. Nemám rada zmeny. Minule som sa "pohádala" s tatinom, že kúpil inú značku zubných kefiek, než na akú som zvyknutá. 
  10. Moja obľúbená farba je čierna. Ale mám rada aj ostatné, hoci moc nemusím žltú, oranžovú a ružovú. 
  11. Úplne brutálne sa mi páčia ryšavé vlasy. Prirodzené. Lebo nafarbené vypadajú pekne málokedy. 
  12. Ja sa snažím dosiahnuť skvelú červenú farbu na vlasoch... Ešte keby sa toľko nevymývala. A tak rýchlo. 
  13. Už takých 10 rokov som obrovská fanúšička Harryho Pottera. Tie knihy pre mňa znamenajú strašne moc. Ale to ste si už všimli. 
  14. Vždy som milovala spev, ale len doma. Nikdy nie na verejnosti. Keď bežala úplne prvá Superstar, tak som snívala o tom, že sa tam raz prihlásim... Isto :D 
  15. Moje obľúbené zvieratá sú vlci. Tí sú proste prekrásni...
  16. Som docela dosť sebecká a narcistická. Ale to je nepodstatný detail :D 
  17. A moje obľúbené kvetiny sú zrejme tie narcisy. 
  18. Raz by som chcela strašne navštíviť Londýn. A Cardiff. Tam je totiž výstava Doctora Who. 
  19. Keby som mohla cestovať do minulosti, tak by som sa chcela dostať do starovekého Grécka. A samozrejme na kopu ďalších miest. 
  20. Vďaka Doctorovi neznášam kamenné sošky a akékoľvek sošky anjelov. Proste... Dont blink. 
  21. Nerada chodím na cintoríny za niekym, pretože sú tam pochované len prázdne schránky, takže v tom nevidím zmysel. Okrem toho sa mi naše cintoríny ani nepáčia. Páčia sa mi buď také tie historické, alebo také, kde je sú len náhrobné kamene niekde medzi stromami... 
  22. Mám hrozný strach z výšok a hlbokej vody. A keďže fóbie vraj pochádzajú z minulých životov, tak som raz zrejme skočila z nejakej vysokej veže. A niekedy sa utopila. A možno som skočila z veže a padla do vody...
  23. A tiež nemám rada oheň a vždy sa bojím, že sa popálim. Keď som mala dva roky, tak tatino varil čaj a keďže som sa ja na to moc rada pozerala, tak ma držal na kolene a raz sa mu vyliala voda priamo na moje koleno. Teraz tam mám dve jazvy a s trochou fantázie vypadajú ako dve srdcia.
  24. Verím na minulé životy, posmrtný život, reinkarnáciu a podobné veci. Rada sa o podobných veciach dozvedám viac. 
  25. Nikdy som ešte nebola pri mori. Najďalej som bola asi v Budapešti. 
  26. Nepijem a nefajčím. 
  27. Neverím na lásku na prvý pohľad. A tak všeobecne... ani asi neverím v skutočnú, pravú lásku, aké bývajú v knihách. Pravdepodobne má každý z nás svoju "pravú polovičku", ale myslím, že väčšina sa nikdy nestretne. 
  28. Chodím na umeleckú školu, ale neviem kresliť. A vážne to tam neznášam... Tomu sa ale teraz venovať nemienim. 
  29. Rok som chodila na francúzsky bilingvál, ale moc mi to nešlo. Vôbec.
  30. Mám moc rada LGBT tématiku
  31. Kedysi som zbožňovala nakupovanie, ale teraz ma to už moc nebaví. Za prvé nie sú poriadne prostriedky a za druhé je to nuda. Behať celý deň po obchodoch skúšať si a napokon si nič nekúpiť. Samozrejme, to sa netýka kníh. 
  32. Milujem anglický jazyk, ale v škole mi veľmi nejde. Hlavne tá gramatika a podobne. Inak jej ako-tak rozumiem. Prečítala som už aj jednu anglickú knižku.
  33. Mojím snom je raz napísať knižku. Ešte som sa k tomu ale ešte akosi nedokopala, hoci nápad by bol. 
  34. Kedysi som chcela byť novinárka, ale teraz ma to už veľmi neláka. Možno psychologička/psychiatrička. Alebo tak nejak...
  35. Viem napočítať po japonsky do desať. (Zrejme sa to tak ale nepíše): iči, ni, san, jo, go, roku, nana, hači, kju, džu. A ešte viem, že uši sú mimi, dievča onna no ko a chlapec otoko no ko. 
  36. Mám o päť rokov mladšieho brata, ale zrejme je adoptovaný, lebo ako jediný z našej rodiny nečíta :D
  37. Neviem variť a ani sa o to akosi nesnažím. Zvládnem tak praženicu. 
  38. Ako dieťa som mala "šťastie" na zranenia. Deň pred prvou triedou som si rozbila hlavu, na prvom stupni v škole bradu a zlomila ruku. Škola vtedy tvrdila, že sa v nej stali tri zranenia - a z toho dve mne. 
  39. Najlepší nápad, aký som kedy dostala, bolo založenie blogu. 
  40. Milujem spánok, ale v poslednej dobe sa cítim nonstop nevyspatá. Za to môže tá prekliata škola. 
  41. Nikdy som moc nemusela, keď ma nejakí ľudia (kamarátky) objímali alebo držali okolo pliec. S výnimkou dvoch kamarátiek. 
  42. Nikdy som nemala nijaké zvieratko. Ani len škrečka. Kedysi som nejaké veľmi chcela, ale teraz mi ani nechýba. Boli by to zbytočné starosti navyše. 
  43. Keby som mohla ovládať nejaký živel, tak je to oheň alebo voda. Zrejme to má niečo spoločné s tými mojimi fóbiami. Tiež by som veľmi chcela ovládať teleport a čítanie myšlienok. 
  44. Nemám rada sneh a zimu, ale ani úplne horúčavy. Keby bolo na mne, tak je stále tak 20-25°C.
  45. Neznášam hmyz. Ani len lienky. 
  46. Vždy som mala akúsi averziu na hodinky a prstene, preto som ich ani nikdy nenosila. 
  47. Kedysi som dosť sledovala, kedy majú aké celebrity narodeniny a zapisovala to do diára. A do kalendára iba tých, ktorých som mala moc rada. Doteraz tam mám pár svojich obľúbených hercov a spevákov.
  48. Kedysi som tiež veľa sledovala bulvár, teraz ma to už nebaví a považujem to za hlúpe.
  49. Svoje dve najobľúbenejšie barbie mám doteraz a keď som sa nudila, tak som im fixkami zafarbila vlasy a fixkou na cédečka spravila "tetovania". Rada by som povedala, že som bola malá, ale ehm... Zas tak dávno to nebolo :D 
  50. Som neskutočne lenivá.

21 komentárov:

  1. Teda v dosť veľa veciam sa s tebou zhodujem :) Napríklad to s tou angličtinou.. v škole mi to tiež veľmi nejde, ale vážne to bude tá gramatika blbá :)
    A minulé životy a reinkarnácia? Jednoznačne verím, väčšina ľudí však neverí na nič podobné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si práveže myslím, že veľa ľudí na také veci verí... :)

      Odstrániť
  2. Akože zomieram :O s tým blogom to bol ozaj super nápad! Pecka sa číta to čo napíšeš! :) asi take 3 veci sa nezhodujeme :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Beriem ako kompliment, ďakujem ;)
      A ja že len ja som taká... weird :D

      Odstrániť
  3. Vždycky si ráda počtu, když někdo sepíše tenhle TAG :) Moc věcí nemáme stejných, ale to přece nevadí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ho rada čítam :D A nie, nevadí, veď sme originál :)

      Odstrániť
  4. Pěkný článek, asi tak přibližně v 15 věc jsem se s tebou shodla :DD.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si říkám, že se s tebou shodnu na docela málo věcech. Teda, relativně málo věcech. =D Třeba s tím ohněm, z toho jsem strach nikdy neměla, odmalinka jsem docela pyroman... =D A jinak, v tvým věku jsem taky neuměla vařit a teď to v pohodě zvládám, i když se v tom kdovíjak nevyžívám. Já radši peču... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, protiklady sa priťahujú :D
      Ja nevuem ani piecť :D

      Odstrániť
  6. Mnoho máme spoločného, ako vidím :D Skôr by som mala počítať, v ktorých veciach sa nezhodneme, lebo tých je omnoho menej :) Ja mám zase fóbiu z včiel a os, takže ma v minulom živote asi dopichali na smrť :D Inač aj ja by som sa rada naučila strieľať, hlavne z luku, ale možno cez prázdniny budem mať príležitosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včiel a os som sa nikdy nebála :D
      A závidím, aj ja chcem :D

      Odstrániť
  7. 23 - to už aká trauma z detstva 8D chúďatko, sa ti ani nečudujem potom s tými fóbiami, ono to v decku potom ostane, mojej sestre stačilo na jedny Vianoce skoro zhltnúť rybaciu minikosť a už v živote neje ryby 8D
    Ja nemám rada pavúky a zubárov a mám neuveriteľný strach zo vzťahov s chlapcami 8D asi som v minulom živote zažila extra traumu, lebo so vzťahmi mi to nikdy nešlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno, človek sa už potom nedokáže k niečomu odhodlať... :)
      Ja pavúky ešte znesiem tie malé, ale nedotýkam sa ich :D Zubári sú v pohode a vzťahy s chlapcami? Hmm... skús dievčatá :D

      Odstrániť
  8. Letní slunovrat? Já jsem jen den potom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zhodla som sa s tebou vo väčšine :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.