utorok 15. apríla 2014

Moja nová knižnica

Každý knihomol chce vlastniť kopu kníh. Úžasné knihy vychádzajú stále a sama by som potrebovala asi neobmedzenú kreditku, cez ktorú by som nakupovala knižky. Lenže tie knihy treba niekde aj ukladať. A to je jeden z najväčších problémov všetkých knihomolov - nedostatok úložného priestoru. Všetci to poznáme, ani ja som na tom nebola inak. Knižky som musela mať ukladané na poličkách na komínkoch, ktoré sa mi nepáčili. A pomaly aj také miesto sa míňalo. Ale to vám netreba opisovať, že.

Možno ste zaregistrovali aj na iných slovenských blogoch, prípadne sama som sa už chválila - pár z nás, slovenských blogerov ešte minulý mesiac vrámci akcie Marec - Mesiac kníh oslovil Mt-nábytok. Mohli sme si vybrať akúkoľvek knižnicu do 200 eur úplne zadarmo. No kto by niečo také odmietol? Isto si viete predstaviť, že som sa z toho spamätávala niekoľko hodín, pretože som nikdy nečakala, že by sa mi niečo také mohlo stať.



Ja som si vybrala knižnicu menom Policový regál Filip 1, dostanete sa naň cez túto adresu. Zamilovala som si ju na prvý pohľad, už na fotke. Prišla mi najpraktickejšia, nakrajšia a najväčšia. Jej rozmery sú 202x120 cm a hĺbka 31 centimetrov. Má desať úložných priestorov a zmestí sa tam strašne veľa kníh. A je v odtieni dubu sonoma.


Dlho netrvalo ani vybavenie objednávky - v piatok som objednávala, v stredu alebo štvrtok mi telefonovali a navrhli mi nedeľu a po vtipnej historke, že ujovia, ktorí ju viezli asi hodinu blúdili po našom malom mieste a pobehali ho tak štyri krát čo nevedeli nájsť náš panelák a pritom okolo neho prešli niekoľko krát, som sa svojej novej krásavice dočkala. :D Boli však veľmi milí a pekne mi ju doviezli až do bytu.

Keď som prišla včera zo školy, čakalo ma krásne prekvapenie v podobe už postavenej knižnice. V skutočnosti je väčšia a ešte krajšia a väčšia ako som si ju predstavovala. Máme ju v obývačke a hoci s okolitým nábytkom absolútne neladí, tak je mi to jedno. Je oproti dverám našej detskej izby a vždy, keď otvorím dvere do obývačky, tak zastanem v dverách a kochám sa pohľadom na tú nádheru. A potom zastanem ešte pri nej a zase sa kochám a vzdychám, ako je to celé krásne. Ale to je môj problém :D Na boku má lišty, ktoré mamine evokujú otvorenú knihu. Mne to síce tak nepríde, ale čo. Zmestí sa tam viac kníh, než som čakala.
Proste nádhera.

Rozhodne sa nemôžem na nič sťažovať - naopak, som neskutočne nadšená. Pokiaľ raz budete potrebovať knižnicu, tak vám túto rozhodne odporúčam. Aspoň ja som maximálne spokojná.


Takto vyzerala prázdna. Žiaľ, nie je to veľmi dobrá fotka, v zábere zavadzia skriňa. 


A takto nádherne vypadá s knižkami. Nedala som tam síce všetky moje knižky, niečo som nechala aj v mojej starej knižnici, ale musíte uznať, že to vypadá krásne. Obzvlášť som nadšená z mojej poličky Harryho Pottera vľavo hore :) Jednu si (zatiaľ) zaplnila mamina, druhú zaplnila tlačiareň a dole sa realizoval tatino a zo srandy tam dal tú mini knižočku :D


Každopádne, Mt-nábytku som neskutočne vďačná a týmto spôsobom by som im ešte raz chcela poďakovať. Veľmi si vážim, že si ma vybrali medzi tých pár blogerov, ktorí dostali takýto neskutočne úžasný  a nečakaný darček.



9 komentárov:

  1. Je skvělá! :) Taky bych potřebovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto fakt závidím. Tiež by som už potrebovala novú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj mne by sa zišla nová :D ale kam ju dať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám v podstate skoro rovnakú, len namiesto poslednej poličky mám 2 dlhé šuflíky, to mám na mieru robenú knižnicu 8)
    Je to veľmi pekné, elegantné a veľké a viem si predstaviť tú tvoju neskonalú radosť 8D krásne 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boli tam aj nejakè varianty so šuflíkmi :) Ale takto mi to vyhovovalo viac :)

      Odstrániť
  5. Teda, tak to je krásné od té firmy, že vám dala knihovnu! :) A je moc pěkná! :) Taky by se mi jedna hodila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Knižnica ako recenzný výtlačok :D krásna je. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.