pondelok 23. júna 2014

Zoznam kníh na leto

(Ikonku som si požičala z Creative home keeper). A spravila to podľa seba. Tak ako som chcela.)

Už pár dní som rozmýšľala nad podobným článkom. Spísať knihy, ku ktorým by som sa počas prázdnin rada dostala. Je mi jasné, že nebudem schopná prečítať všetko, ale budem sa snažiť čo najviac. Nám dávajú vysvedčenie už vo štvrtok, učitelia idú kamsi na výlet, takže mám prázdniny o deň skôr. A môžem čítať! A plánujem čo najviac, vážne! :)

Recenzné výtlačky
  • Přivolávaní (Kelley Armstrong)
  • Hrej tajně (Emma Hart) 
  • Proroctví (Josephine Angelini) 
  • Stratená nádej (Colleen Hoover)
  • Artemis Fowl 8 (Eoin Colfer)
  • Hra o tróny (George R.R. Martin) - júl
  • Slza (Lauren Kate) - júl
  • Závisť (J.R.Ward) - august
  • Som rozohnená (Tahereh Mafi) - august
  • Škola dobra a zla (Soman Chainani) - august
  • Príbeh dvoch storočí (Rachel Harrisová) - august
  • (+ niečo ďalšie sa pritrafí) 

Strašne rada by som tiež už prečítala knihy, ktoré síce nie sú recenzáky, ale mám ich dosť dlho, či novinky, na ktoré sa veľmi teším... a ešte som sa k ním nedostala. 
  • Noční lovci 2,3 (Jeaniene Frost) - požičané
  • Akadémia temna 3 (Gabriella Poole) - požičané
  • Pekelné stroje 1-3 (Cassandra Clare)
  • Mesto stratených duší (Cassandra Clare) 
  • Drahokamy 1, 2, 3 (Kerstin Gier)
  • Artemis Fowl 7 (Eoin Colfer)
  • Pokrevní pouta 3, 4 (Richelle Mead)
  • Volanie kukučky (J.K.Rowlingová)
  • A Once Upon a Time Tale: Reawakened
  • re-reading: Harry Potter 4 - 7 (J.K.Rowlingová)
Ako sa poznám, k väčšine sa aj tak nedostanem, lebo prídu ďalšie recenzáky a čokoľvek iné... A ja proste viem, že nemám šancu prečítať všetky tieto, ale rada by som čo najviac :) Už teraz ich je 23 hrozne moc, čo je približne počet, ktorý dám za celé prázdniny... Takže ehm :D Držte mi palce! 

A na čo sa chystáte vy? 

23 komentárov:

  1. Fúha, máš toho naozaj dosť :D ja si zatiaľ veľké knižné plány nerobím, zatiaľ mám na leto len pripravenú sériu Hunger Games v angličtine :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som v angličtine rada prečítala Once upon a time tale. Uhm, to tam musím pripísať :D

      Odstrániť
  2. na brigádu a pomaly sa pripravovať na príjmačky na výšku-teda ešte si musím nejakú nájsť :) a dúfam, že sa k tomu pritrafia aj nejaké dobré knihy :) veľa šťastia so zoznamom, nech prečítaš všetko a niečo viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja ti prajem veľa šťastia so školou :) Budem sa snažiť :)

      Odstrániť
  3. Ja chcem asi tam 46 kníb a stále sa to nejako predlžuje. Minule som si písala zoznam v škole :D Z tvojho chcem jedine Přivolávání (ale to možno stihnem ešte pred letom, veľmi sa teším, že si to môžem po dvoch rokoch opäť prečítať len v inom jazyku), prvé dve časti Nočnývh Lovcov (tiež rereading a tiež v inom jazyku, zaujímavé) a Stratenú nádej (dnes som dočítala jednotku, takže dvojku jednoznačne musím) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa doma čaká vyše 60 neprečítaných kníh, to budem čítať asi do dôchodku :D Ostatné babky budú čítať niečo na štýl Danielle Steelovej a ja budem mať Nočných lovcov, alebo tak :D :D :D

      Odstrániť
  4. No, rozhodně sis toho nenaložila málo :D Já se chystám na Potrhaná křídla, která vypadají naprosto fantasticky a potom bych si ještě chtěla přečíst nějakou knížku od Larse Keplera a možná taky něco v anglilčtině :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potrhaná křídla práve čítam a sú naozaj dosť dobré, odporúčam :) A to ti nie je improvizácia z knižnice :D

      Odstrániť
  5. Dobrý zoznam 8D ja kým neprečítam svoje (chúďatká) 3 recenzáky, tak sa nepohnem ďalej 8D a mám tu 2 požičané knižky a kopu ďalších úžasných, čo plačú. Ale keď si nenájdem letnú brigádu, tak možno aj postíham, lebo už nemám aké seriály pozerať 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že už sa k tomu poriadne dostaneš znova :D
      Mňa čaká fakt moc seriálov ešte :D

      Odstrániť
  6. Teda, hlavne na recenze toho mas spoustu! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já toho mám na léto tolik (a to jak v knihovně, tak ve čtečce), že to, co chci číst další, u mě musí určovat náhodnej los. =D Ale mimo to se hodlám rozhodně dostat minimálně k jedný Zeměploše, ke Christopher And His Kind, chystám se na Sherloka Holmese, snad Společenstvo Prstenu (a při troše štěstí i další díly LOTRa)... No, nemám toho zrovna málo. =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pripadá ti, že ja hej? Ja som rada, ak sa občas dostanem k niečomu, čo nie je recenzák, lebo to, že si poviem, že sa budem krotiť je proste nemožné. Mám doma fakt hrozne moc neprečítaných kníh a mne sa ani neoplatí losovať :D

      Odstrániť
  8. tiež som premýšľal nad podobným článkom/videom :)
    nech toho čo najviac zvládneš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlasujem za článok :D Na videa som často lenivá pozerať (tým myslím častejšie, než nie som :D)
      Ďakujem, pokúsim sa a prajem ti to isté ;)

      Odstrániť
  9. Artemis Fowl 8 to rozhodne :D a ešte aj TMI 5 :D dnes si to asi idem kúpiť, tak som zvedavá :D
    A potom ešte Zber kostí, Bohovia Olympu, Snow like ashes :D ach, tak som zanedbávala čítanie v poslednej dobe

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V tom prípade je dobré, že nebudem mať po ruke dvojku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Celkom dosť knižiek. Tiež by som si rada prečítala Přivolávaní a Hra o tróny. :) Hlavne tie Hry :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš toho teda dosť.. škoda že prázdniny majú iba dva mesiace, čo ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to aj tak nestihnem. Ani zďaleka :D Mali by byť nekonečné :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.