utorok 17. júna 2014

Mr. Perfect 2014: FINÁLE - Adrian Ivashkov vs. Will Herondale


Je tu to, na čo ste všetci dlho čakali. Úplné finále, kde sa rozhodne o víťazovi. A proti sebe stoja Will Herondale a absolútne úžasný Adrian Ivashkov.
Môžete hlasovať tri dni (každý deň máte jeden hlas), ale nie na každom blogu jeden. V jeden deň môžete hlasovať čisto len u mňa alebo u Madžgy. Nebudem to nejako naťahovať, už len poviem, že v piatok vám ukážeme absolútneho víťaza a zároveň sa dozviete piatich výhercov :)




21 komentárov:

  1. Adrian už podobnú súťaž raz vyhral :D takže hlas pre Willa :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D súhlas +Will je lepší... stále narovnako sú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si nestranná kvoli Jaceovi :D... ale šak uvidíš jak prečítaš..potom daj Recenziu..som už teraz zvedavá

      Odstrániť
    2. Veď niekedy si to prečítam. Raz. Ale proste neverím, že môže byť lepší než Jace :D

      Odstrániť
    3. Uvidíme :D le ´´škodoradostné škerenie :D ´´

      Odstrániť
    4. Tak tomu ver, že keď si to prečítaš, budeš ho mať ešte radšej! Jace nevymyslel super song! :D :D :D

      Odstrániť
  3. Sáikráá. Ono je to těsné, ale nevím o nikom, koho bych mohla přesvědčit aby hlasoval za Adriana. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto je vážne kruté... prečo mi to robíte???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo ste si ich nechali... Keby ste Willa už dávno vyhodili, nemali by ste takú dilemu:D

      Odstrániť
  5. Samozřejmě Adrian!! :D Willa neznám.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hah! Ja som to vedela, že to takto dopadne! :D Will vs. Adrian! :D Inak to ani nemohlo byť! Aj keď mám Adriana rada, Will to MUSÍ dať!!! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adrian môj, čo ti to urobili??? :( Aj tak si najlepší! ^•^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím. Tiež som nespokojná... A pre mňa je víťazom aj tak Adrian.

      Odstrániť
  8. NIE, Adrian prehral !!! :( Prečo musel vyhrať zrovna Will? :'(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.