streda 11. júna 2014

Hitparáda kníh - máj


Tento článok som chcela písať už vlastne začiatkom mesiaca. No akosi som sa k tomu ešte nedostala. A očividne ani poriadne k čítaniu minulý mesiac, lebo je tu toho zúfalo málo. 

Najlepšia kniha
Spasiteľ (Jo Nesbø)
Tu to mám jednoznačné. Jedna jediná kniha si zaslúžila 5 TARDIS. Bola to moja prvá kniha od Nesba a rozhodne si chcem prečítať aj tie ostatné. Bolo to napísané úplne geniálne, pokiaľ ste od neho ešte nič nečítali, tak rozhodne odporúčam. 
Recenzia TU





Najhoršia kniha
Stephenie Meyerová
Vlastne ani netuším, či sa to vôbec dá rátať za knihu. Je to asi dvadsať stranový komiks, ktorý som objavila v našej knižnici, keď som tam zabíjala čas čakania na autobus. Mala som to prečítané tak za päť minút, ale vážne, to si aj niekto kúpi? To je proste niečo tak zbytočné, čo len zabilo stromy.





Najväčšie prekvapenie
Spasiteľ (Jo Nesbø)
Vidím to tak, že sa tu knihy budú dosť opakovať. Nesbove knihy som si chcela prečítať už dávno, skôr preto, že ich všetci majú moc radi, tak som bola zvedavá, že prečo vlastne. Rozhodne som nečakala, že sa mi to bude tak moc páčiť.






Najväčšie sklamanie 
Život smrti - Vivere (Simona Matušovičová)
Táto kniha mala naozaj skvelý nápad, len spracovanie viazlo. Ale čo, Simona má ešte kopu času upraviť to. Má to skvelý potenciál
Recenzia TU












Najoriginálnejší príbeh
Zber kostí (Samantha Shannonová)
Napriek všetkému sa knihe nadá zobrať, že sa vymyká iným Young adultkám. Proste je to niečo úplne iné ako čokoľvek, čo som doteraz čítala. 
Recenzia TU.

Najnapínavejšia kniha
Spasiteľ (Jo Nesbø)
Ani ma nenapadlo, čo sa v skutočnosti stalo. Nevedela som to do poslednej chvíle. 










Najvtipnejšia kniha
Nečítala som asi ani jednu vyslovene vtipnú knihu, nemám tu čo vybrať. 

Najnudnejšia kniha
Zber kostí (Samantha Shannonová)
A je tu opäť Zber. Je síce pravda, že priveľa času som na ňu nemala, ale keď som čas mala, tak ani vtedy sa mi do nej moc nechcelo. 







Najromatickejšia kniha
Nezabudni na mňa (Alexandra Potterová) 
No čo vám poviem. Romanitcké to bolo a nebolo to ani zlé. To je rozhodne plus. 
Recenzia TU







Najočakávanejšia kniha
Seduktor (Sofia Vitalle) 
Túto knižku som si chcela prečítať, odkedy vyšla. Skôr som sa k nej však žiaľ nedostala. Čo bola škoda. Je vážne moc dobrá.
Recenzia TU.






Najkrajšia obálka
Half bad - Polozlý (Sally Greenová)
Pokiaľ ste knihu ešte nevideli naživo, tak si neviete ani predstaviť, aká je skutočne nádherná. Keď mi prišla domov, tak som ju poriadne dlho obdivovala. 
Recenzia TU.






Najškaredšia obálka
Stephenie Meyerová
Vidíte ju. Nič moc teda. Je síce pravda, že som videla už aj horšie, ale z májových kníh je najškaredšia. 









Hrdinka mesiaca
Zas nemám, čo vybrať. Zato na hrdinu mám adeptov hneď niekoľko. Napríklad taký Seduktor. Alebo... 

Hrdina mesiaca
Harry Hole - (Jo Nesbø)
Ak ste už nejakú knihu zo série čítali, tak viete, že Harry je proste skvelá postava. Geniálny chlap :D 









Pár mesiaca
Tento mesiac bol vážne úbohý, ešte sa mi asi nestalo, že by som nedokázala vyplniť hneď tri kategórie. Budúci mesiac to bude lepšie. Sľubujem. 

2 komentáre:

  1. Ja sa na Zber kostí veľmi teším :D dúfam, že to u mňa nedopadne tak ako s tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, zatiaľ to tuším s nikým nedopadlo ako so mnou :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.