piatok 6. júna 2014

Mr. Perfect 2014 - 3. súťaž


Keďže je ďalšie kolo za nami a my sme absolútne úžasné, tak tu pre vás máme ďalšiu súťaž. Tentokrát je to taký kvíz, v ktorom nájdete osem otázok, jednu pre každého, čo nám tu ostal. Otázky nie sú zložité a ak ste knihy nečítali, tak sa dajú odpovede v pohode vygoogliť :)



  • formulár môžete vyplniť len raz
  • súťažiť môžete do 10.6 a zapojiť sa môžu aj ľudia z Českej republiky
  • Musíte mať správne všetky odpovede, aby ste mohli vyhrať. 
  • Súťaž opäť vyhlásime až na konci celého projektu.

Súťaží sa stále o knihy, ktoré nám poskytlo vydavateľstvo Slovart - Čo sa stalo Mare Dyerovej (Michelle Hodkin), Experiment (Veronica Roth), Mechanická princezná (Cassandra Clare) a o novinky, ktoré výjdu až koncom júna - Mesto stratených duší (Cassandra Clare) a Krvavý sľub (Richelle Mead).


Duely budú pokračovať už zajtra. A kto nám vlastne ešte ostal? 

Augustus Waters (Hviezdy nám nepriali) 
Percy Jackson
Princ Po (Výnimočná)
Tobias Eaton (Divergencia)
Etienne St. Clair (Polibek pro Annu)
Will Herondale (Pekelné stroje)
Alexander Barrington (Medený jazdec)
Adrian Ivashkov (Upírska akadémia)

6 komentárov:

  1. Uf...teraz to bude ešte len napínavé! Už ich moc nezostalo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či sa mám viac tešiť alebo báť :D

      Odstrániť
    2. Asi tak :D Ja najviac fandím Willovi, lebo je proste taký aký je. To čo prežil, čo musel všetko obetovať, ako sa správal, plus tie jeho hlášky... :D :D Ale Adrian tiež nie je najhorší...ak by ho porazil, s tým by som sa ešte uspokojila. Ale tí ostatní??? Buď ich nepoznám, alebo sa mi nezdajú takí perfektní charakterovo, výzorovo atď

      Odstrániť
    3. Ja jednoznačne fandím Adrianovi :3

      Odstrániť
  2. Gr, stiskla jsem enter před vyplněním toho posledního. Asi. Vlastně ani nevím, jestli to mám vše vyplněné? No nic, ale stejně se chci vykecat. Takže, můj favorit!
    No, z té osmice mám ráda Augusta, Tobiase, Étienna a Adriana.
    Mr. Perfect by, podle vzhledu, měl být Tobias, protože má břichánky. (Asi.) (Čekám to :D)
    Ale bereme-li to podle jakože chování, zvracení na botičky atd. tak bych vybírala asi mezi Augustem, Étiennem a Adrianem, protože Tobias je taký normální .O. (Ale takového bobánka bych brala za snoubence, jelikož je stejný, jako můj tatínek, takže i s takovým asi skončím, protože... lidi končí se svými rodiči! :D Pokud neskončím se svojí maminkou.... :DD)
    Augusta bych asi taky vyloučila, protože... je sice fajn, aléééé. :D
    Takže tu máme Étienna a Adriana...
    A tam bych vybrala asi.. Adriana. Étienne je úžasný, to ostatně všichni, ale mě se líbí, že z Adriana, prostě takového rozmazleného děcka, se stane soběstatný (Nebojaksetopíše. A více méně.) mužík, který se nespokojí s tím, že by byl obětí.... ^wwww^
    Což je dle mě perfekt. :D A umí to malovat. A je lev. Což Étienne asi taky? Hodilo by se to na něj....

    No, ale nebude mi vadit, když to vyhraje někdo z čtveřice výše. Všichni jsou čupr ^^ Moc nefandím ale těm zbývajícím, jelikož je neznám. A ráda tedy nemám. (Zatím. :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To "Pokud neskončím se svojí maminkou" ma naozaj pobavilo :D
      Každopádne mojím najväčším favoritom je jednoznačne Adrian, to je také moje zlatíčko :)
      A vážne nechápem, čo všetky vidíte na Etiennovi. Mne nepríde ničím výnimočný :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.