štvrtok 12. júna 2014

Bloger TAG

Tiež vám to príde také isté ako Liebsteg TAG Awards len s iným názvom? No ale čo, nevadí, aj tak to urobím. Bola som nominovaná hneď dvakrát. Prvýkrát ma nominovala E_V_E, druhýkrát Lucca L

O čo ide?
1. Povedz o sebe 10 vecí.
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Nominuj x blogerov.
4. Vymysli 10 otázok pre nominovaných.
5. Informuj blogerov o nominácii.



1. Povedz o sebe 10 vecí.

Keďže som už robila článok s 50 náhodnými faktami o mne, tak som sa nechcela moc opakovať a poväčšine tu budú kraviny :P

1. Som v znamení blížencov, ale narodila som sa už na prelome s rakom.
2. Za deväť dní budem mať sedemnásť :)
3. Úspešne ukončujem druhý ročník strednej umeleckej školy.
4. Z ničoho neprepadávam. 
5. Mám slabosť pre rozprávky. A znova som sa nakazila seriálom Once upon a time a zamilovala som si ho ešte viac. Teraz už nedočkavo čakám na štvrtú sériu.
6. Mám nový obľúbený film - Lekcie neslušného správania alebo ak chcete, Easy Virtue s perfektným Colinom Firthom a ďalšími skvelými hercami. Je to geniálny a neskutočne vtipný film. Rozhodne odporúčam! 
7. Z internetových kníhkupectiev som si objednávala dokopy štyri krát - z toho dvakrát minulý týždeň. A vždy to bolo inde. 
8. Včera som sa vďaka Ven registrovala na Interpals a už mi jedna osoba dávala po pár správach svoje telefónne číslo.
9. Čítam už 52-hú knihu za tento rok. 
10. Neznášam horúčavy. Toto teplo ma ubíja. 


2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
Otázky od E_V_E:

1. Pre ktorú knihu budeš riskovať krk a vbehneš do svojho horiaceho domu, len aby si ju zachránila?
Pravdepodobne by som tam umrela, lebo s mojimi zlatíčkami by som sa rozlúčiť nevedela.
  2. Ktorú knižnú hrdinku si vieš predstaviť ako svoju najlepšiu kamošku v reáli?

Možno Sophroniu z Etikety a špionáže. Tá bola skvelá. Alebo Hermionu, tú som vždy zbožňovala :) Alebo Lunu, s ňou by som sa rozhodne nenudila. 
  3. Chcela by si byť morská víla?
Jasné, prečo nie? Byť nadprirodzenou bytosťou musí skvelé. Aj keď... Keby som si mohla vybrať, tak by som si vybrala iné. Trebárs byť upírkou :D 
  4. Koľko kníh plánuješ a chceš prečítať cez leto?

Čo najviac. Ako to pôjde. Ale chcela by som aspoň tri, ktoré nebudú recenzáky :D 
  5. Kam pôjdeš toto leto na dovolenku?

Nikam.
  6. Si po maturitách/štátniciach alebo pred nimi? Budeš niečo študovať ďalej?

Maturity ma čakajú až o dva roky, času dosť ešte. A určite by som chcela potom na nejakú výšku, ale na nič umelecké, toho mám už plné zuby :D 
  7. Je na špinavej, používanej a poškodenej knihe staršieho dátumu napísania niečo dobré či o kúpe takých ani neuvažuješ?

Záleží od danej knihy. A ceny. A tak. 
  8. Padne ti kniha do vane s vodou. Začneš panikáriť a vrieskať alebo klídek v štýle "veď si kúpim novú"?

To sa mi nemôže stať. Do vane si knihy neberiem. Pravdepodobnejšie by bolo, že by mi padla do záchoda. A to by som rozhodne panikárila. 
  9. Koľko kníh prečítaš v období, keď ťa zmohne napr. chrípka?
Ja netuším. Záleží od toho, aké sú to knihy, či ma bavia, aké sú hrubé, ako rýchlo sa čítajú... A tiež od toho, ako veľmi mi je zle. 
  10. Chodíš občas aj do kina alebo si film pozrieš radšej v pohodlí domova na PC?

Do kina občas chodím, ale nie veľmi často. Tento rok som bola zatiaľ len na Divergencii a X-menoch. Častejšie pozerám doma. A mám to zdarma. 


Otázky od Lucci L: (Snáď som to vyskloňovala dobre. Ak nie, prepáč) 

  1. Máš nejaké postavy, ktoré by si chcela naživo stretnúť?
Tých by bolo! Myslím si však, že napríklad stretnutie so Sherlockom by bol zážitok. Tiež s vyššie spomínanou Lunou. A s mojim zlatíčkom Adrianom. A aktuálne čítam Cress, kde som si absolútne zamilovala Thornea. 
  2. Autor, ktorému by si chcela nazrieť do hlavy? Napríklad prečo ti zabil obľúbenú postavu, dal dokopy taký alebo onaký pár...

Rowlingovej. Ako mohla napísať niečo tak perfektné. A ako mi mohla zabiť Freda, Siriusa, Snapea či Dobbyho. Tiež Veronice Roth. 
  3. Miesta z kníh, ktoré by si určite chcela navštíviť

Mojím snom bol odjakživa Rokfort. Našli by sa aj mnohé iné. Napríklad Narnia. Akadémia Mademoiselle Geraldine pre mladé dámy... A tak.
  4. Aká bola tvoja prvá prečítaná kniha?

Úplne prvá bola kniha Rozprávky z počítadla od Kristy Bendovej. A potom taká prvá ozajstná bol Harry Potter a Kameň mudrcov.
  5. Keď ideš napríklad do kníhkupectva máš jasnú predstavu alebo improvizuješ a vezmeš čo ťa zaujme?

Väčšinou mám jasnú predstavu. Hoci občas improvizujem, keď sú zľavy. A raz som šla do kníhkupectva vyslovene s tým, že si chcem niečo kúpiť bez akejkoľvek predstavy.
  6. Aký je tvoj názor na knižnice?

Knižnice mám moc rada. Som zapísaná v dvoch, ale pravidelne chodím len do jednej. Akurát včera som bola :) 
  7. Keby si mohla cestovať v čase, máš nejaké obdobie, ktoré by si chcela navštíviť?

Anglicko v 19. storočí sa mi vždy moc páčilo. 
  8. Čo si myslíš o filmových spracovaniach kníh?

Záleží od toho, akých. Niektoré sú naozaj dobre spracované, iné nikdy nemali uzrieť svetlo sveta. 
  9. Nutella a ty :D Máš ju rada? Neznášaš ju? :D

Milujem nutelu! 
  10. Počúvaš pri čítaní hudbu?

Iba keď ma ruší okolie. 


3. Nominuj x blogerov.

Arvari (Tiež ťa mám rada :P)
Vendea
Christine
Madžgy
Catty


4. Vymysli 10 otázok pre nominovaných.
Nechcem dávať otázky, aké dá každý druhý :D 

1. Obľúbená pizza? 
2. Aký máš názor na českých a slovenských autorov? 
3. Obľúbený seriál?
4. Obľúbený film?
5. Obľúbená farba? 

6. Adrian Ivashkov, Alexander Barrington, Will Herondale alebo Tobias Eaton? 
7. Prečo si začala s blogovaním? 
8. Čoskoro sú prázdniny. Ako ich plánujete stráviť?
9. Narodili ste sa pod šťastnou hviezdou a dostanete list z Rokfortu. Akú fakultu by ste si vybrali? 

10. Čo akurát čítaš?

8 komentárov:

  1. "Z ničoho neprepadávam." 8D srší z teba optimizmus 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Že ďakujem :D Presne na toto (ne)mám teraz čas :) Ale skúsim sa s tým nejako popasovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažila som sa vyberať tých, ktorí sa tomu doteraz úspešne vyhýbali :D Že ich (ne)poteším :D

      Odstrániť
  3. 10. Neznášam horúčavy. Toto teplo ma ubíja. - tak v tomto sa totálne zhodneme. Keby môžem a mám za čo, tak sa práve teraz odsťahujem na Lofoty (to je za polárnou kružnicou). Ideš so mnou? Budeme si tam čítať knihy a pozorovať polárne žiare. Bude to sranda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Polárnu žiaru by som si pozrela, ale neznášam ani zimu :D Brala by som takých 20 stupňov :D

      Odstrániť
  4. Ďakujem za nomináciu, TAG som vyplnila, ak sa ti chce, môžeš u mňa odpovedať na moje otázky: http://books-parts-of-my-life.blogspot.sk/2014/06/bloger-tag.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.