sobota 28. júna 2014

Doctor Who dotazník


Nedávno som u Arvari narazila na tento skvelý dotazník a tak som si povedala, že ho rozhodne musím vyplniť tiež. Už dlho tu nebol nijaký nadšený fanúšikovský článok a skrátka som hrozne dlho neotravovala s Doctorom, tak vám to už muselo chýbať. Takže... nemáte začo.
Mimochodom, od 10.7. bude znova na ČT2, pekne od prvej série. Rozhodne si to nenechajte újsť!


Kedy si sa začala sledovať Doctora?Minulý rok v auguste. Pár ľudí mi to odporúčalo, tak som si povedala, že to skúsim. Videla som šesť dielov, potom som zistila, že to začína bežať na ČT2, tak som pokračovala tam. A definitívne si to zamilovala.

Kto je tvoj Doctor?
David Tennant. Desiaty Doctor. Moje zlatíčko. Ja som si ho proste totálne zamilovala. Tie jeho grimasy, šteniatkovské oči, to, keď vypadá ako anjel pomsty. Hrozne som si ale obľúbila aj Matta, dosť neplánovane a ten je tesne za ním. A páči sa mi aj Christopher, ale nie až tak. Ten bol skvelý, ale aj tak je môj najmenej obľúbený.

Obľúbený spoločník?
Donna. Keď sa tam objavila prvý krát vo vianočnom špeciály, tak ma hrozne štvala a doslova som ju neznášala. Keď som zistila, že bude v štvrtej sérii, tak som nadšená nebola. Potom stačil jeden diel a rýchlo si ju zamilovala. Tá ženská je perfektná! :D Ďalej je to Amy, Clara, Martha a...
Každopádne, River a Jacka radím do zvlášť kategórie, neboli to plnohodnotní spoločníci. Ale absolútne tých dvoch zbožňujem.

Najmenej obľúbený spoločník? ... Rose. Väčšina ľudí ju ma rado, ale mne bola od začiatku proste hrozne nesympatická, nepomôžem si. Bude to znieť zrejme povrchne, ale tá herečka mi proste nesedí a keby Rose hral niekto iný, tak k nej taký postoj zrejme nemám. Ale Billie ma irituje aj v Penny Dreadful.

Obľúbená epizóda?
Day of the Doctor. Videla som to tri alebo štyri krát (zatiaľ) a vždy si ju užijem. Proste úžasná, vtipná a čo je najdôležitejšíe, je tam David aj Matt. Dokonalá kombinácia.

Najmenej obľúbená epizóda?
To neviem povedať. Ono sem-tam sa objavovali časti, ktoré mňa moc nebavili a to sú napríklad časti s oodmi, alebo nejaké čo boli na nejakej vesmírnej lodi a bolo tam čosi so Slnkom a tak... 
Srdce mi však zlomila druhá časť The End of Time, kde David regeneroval. Ale tá časť je super, len....

Najobľúbenejšia/Najmenej obľúbená séria?
Najviac sa mi páčili štvrtá, piata a šiesta séria. Siedma už bola (až na pár dielov) o čosi slabšia. A väčšinu druhej som pri re-watchingu preskočila.
Obľúbené monštrum? Anjeli. Ale sú riadne desiví.

Najmenej obľúbené monštrum?
Oodi. Tých fakt nemusím.

Je nejaká postava, ktorú by si nemala milovať, ale miluješ?
Master? Bol riadne hnusný k Doctorovi, čo ma štvalo, ale proste aj tak je to také zlatíčko, ktoré som si nemohla nezamilovať.

Je postava, ktorú by si nemala neznášať, ale neznášaš?
To bude tá Rose. A môže za to herečka. Ja som v tom nevinne.

Obľúbený pairing v seriáli?
Taký skutočný Pondovci. A River s Doctorom. A pokiaľ sa ráta, tak aj Jack s Iantom. Ale kľudne by som spárovala Doctora s Masterom... Mňa si nevšímajte :D

Ktoré epizódy ťa najviac rozosmiali? 
The Day of the Doctor. Vravela som, že ten diel je geniálny! Whatever you've got planned, forget it! I'm the Doctor. I'm 904 years old. I'm from the planet Gallifrey in the constellation of Kasterborous. I'm the Oncoming Storm, the Bringer of Darkness, and you... are basically just a rabbit, aren't you? Ok, carry on... just a... general... warning...

Ktorá epizóda ťa najviac rozplakala? 
The End of Time, part 2. Tam som preplakala aspoň pätnásť minút a tú jeho regeneráciu si púšťala stále dookola. Ja som vravela, že nie som normálna. A ešte k tomu masochistická.
Ale plakala som aj pri Time of the Doctor.

Najdivnejšia epizóda? 
Väčšina dielov je divných. Niektoré sú skvelo divné a niektoré sú proste divné. No nevadí.

Dívaš sa na Torchwood? 
Videla som prvé tri série a po tretej som si povedala, že už pokračovať nebudem. Tá ma rozsekala.

Videla si niekedy Sarah Jane Adventures?
Nie, ale rada by som. Aspoň tie diely, kde sa objavil Doctor. Len potrebujem k tomu titulky :D

Obľúbený herec/herečka v seriáli? 
David Tennant, Matt Smith, Karen Gillan, Alex Kingston, Catherine Tate, John Barrowman...

Napísala si niekedy Doctor Who fanfiction? 
Nie.

A čítala si nejakú? 
Myslím, že nie.

Keby si sa mala zaseknúť vo výťahu s jednou postavou, kto by to bol?
Brala by som viacero ľudí, ale myslím, že také stretnutie s Jackom by bolo... zaujímavé :D

Keby si mala jednej postave odhaliť svoje veľké tajomstvo, kto by to bol? 
Asi Clare. Ona vypadá tak zodpovedne a milo.

Keby si mala ísť s jednou postavou na rande, kto by to bol?
Budem opakovať toho Jacka. Ale Amy by som tiež neodmietla :D

Tvoja obľúbená postava, ktorá zomrela? 
River. Zomrela síce hneď v prvý diel (respektíve dvojdiel) a vtedy mi ešte k srdcu neprirástla, ale časom som si ju fakt zamilovala a pri re-watchingu to bude dosť brutál.

Najpríťažlivejšia postava? 
David. Ja ho proste zbožňujem. Ale neodolala by som ani Mattovi.

Najprítažlivejší spoločník?
Jack. A Amy. Tí sú sweet.

Vyber jednu vec, ktorá sa v príbehu stala, a ty by si bola radšej, keby sa nestala.
(Može obsahovať spojlery) Štve ma, že Donna dopadla najhoršie. Nezaslúžila si, aby jej vymazali spomienky. A tiež koniec Pondovcov bol dosť zlý.
A je tu jedna vec, ktorú si proste odmietam pripustiť doteraz. Je to to najhnusnejšie, čo tvorcovia spravili. Čo spravili z Jacka...

Vyber jednu vec, ktorá sa nestala, a ty by si si priala, aby sa stala.
Chcela by som, aby Jack ostal mŕtvy. Neskutočne ho zbožňujem, ale nikdy sa nestotožním s tým, čo sa z neho potom stane. To radšej mal ostať mŕtvy než hento....

A nakonec, co je to, co na Doctorovi miluješ?
Úplne všetko. To je niečo tak dokonalé, že by to bolo fakt nadlho, keby mám všetko vymenovávať.

4 komentáre:

  1. Koukám, že se prakticky na ničem neshodneme, co? =D Ale ne, Day Of The Doctor podporuju, to jednoznačně, i když pro mě je až na druhým místě co do oblíbenosti a vtipnosti... =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ááááá, to je boží! MILUJU WHOVIANY! :D
    Super dotazník, jdu na něj taky!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.