štvrtok 31. októbra 2013

Top týždňa - Nenávidené postavy


Meme od Luu.

Myslím, že nejaká podobná téma tu už bola. A nielen raz. Ale čo, opakovanie je matkou múdrosti :D

Nora Greyová (Zavrhnutý)
Ja som ju naozaj nemohla vystáť. Vadilo mi na nej úplne všetko. Tak pokazila sériu!









Stefan Salvatore (Upírske, Stefanove denníky)
Je úplne jedno, či sa jedná o Upírske alebo Stefanove denníky, či proste seriál. Ja ho proste neznášam (hoci teraz sa v seriály nečrtá tak zle, ale ako ho poznám, on to rýchlo pokazí...) 







Lexi (Stefanove denníky)
Ja ju fakt neznášam. Je to moja najneobľúbenejšia postava nielen v knihách, ale predovšetkým v seriály. Naozaj nechápem, že je to jedna z najobľúbenejších postáv a bola som úplne happy, keď ju Damon zabil. A preto nechápem, prečo ju tam musia vkuse pchať. Keď je mŕtva, tak nech tak ostane. A prečo ju toľko neznášam? Spravila zo Stefana to, čím je. Alebo bol. Teda upír cicajúci veveričky a potkany...

Obeahman (Anna krví oděná)
Tu netreba vysvetlenie. Ak ste knihu čítali viete. A ak nie... no, bol to poriadny hajzel.








Finn Holmes (Dedička) 
Ako zarytá fanúšička Lokiho som ho fakt nemala rada :D 







Grigorias Zka (Mariotovi dediči)
Ako najväčší záporák bol síce prezentovaný Marioto, ale Grigo bol tá najhoršia postava. Najprotivnejšia, najprefíkanejšia. A Mariota mám rada








Imogen Herondale (Nástroje smrteľníkov)
Je jedno, že je (...), proste to bola strašná krava, ktorú som nemohla vystáť. 









Peter Pettigrew (Harry Potter)
Nielenže to bol ukážkový zbabelec, ešte vďaka nemu umreli aj jeho "priatelia"








Dolores Umbridgeová (Harry Potter)
Toto naozaj vysvetlenie nepotrebuje. 









Prezidentka Coinová (Hunger games) 
To čo spravila jej v živote neodpustím!

7 komentárov:

  1. Dolores u mňa vedie :D To je asi najprotivnejšia postava, s akou som sa kedy stretla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dolores, Finn, Stefan, Peter, Imogen - takisto moje najneobľúbenejšie postavy (Stefan hlavne v seriáloch, som jednoznačne team Damon :D) ale Nora mi nielezla až tak na nervy. Vedela som ju vystáť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S Norou totálne súhlasím, škoda, že ju nezabili :D Aj s Obeahman, Imogen, Dolores...
    No, ale na Finna som zvedavá :) Ešte tento týždeň sa chystám na Dedičku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haha, Stefan :DDD Toho nemám rada ani ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nepoznám iba toho z Anny, Lexi a Nora boli u mňa celkom ok, ale inak mega súhlas a Marioto bol fakt super.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Grigo bol totálne otrasná postava, ktorá mi vkuse liezla na nervy a ja sa stále rozhodujem, či sa o jeho miesto nepobije Dolores :D Peter a prezidentka Coinová mi tiež trhali žily :D a ostatných nepoznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No čo dodať? :D súhlasím, aj keď nad Norou som sa veľmi nepozastavovala , hoci mi občas (dosť často) liezla hore krkom, prežila som ju, Lexi som mala celkom rada, aspoň ten jeden diel čo som s ňou videla bol v pohode :D Annu a Dedičku som nečítala, ale ináč súhlasím so všetkým :D no priznám sa, že Stephan nebol podľa mňa až taký hrozný... ale... aj tak mám radšej Damona

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.