štvrtok 10. októbra 2013

The elements book TAG

Tento knižný TAG preložila Mona.

VODA

Nájdi knihu, ktorá má na obálke vodu.
Tak v tomto prípade som sa veľmi nenahľadala. Piráti a voda patria jednoducho k sebe. 

Nájdi knihu s modrou obálkou
Prímerie je nielen skvelá kniha, ale má aj prekrásnu obálku. Preto som ju okamžite vybrala sem. 


OHEŇ

Nájdi knihu, ktorá má na obálke oheň
Dívka z nočních můr alebo Welcome to the hell...

Nájdi knihu s červenou obálkou
Kniha s najčervenšou obálkou je u mňa vlastne Upírska akadémia, ale tú dala aj E_V_E a u nej som tento TAG našla, tak som si povedala, že sa nebudem opičiť a nájdem si čosi vlastné :)

ZEM

Nájdi knihu, ktorá má na obálke niečo týkajúce sa zeme
Rezistencia patrí k mojim úplne najobľúbenejším obálkam a som veľmi rada, že ju tu môžem použiť.

Nájdi knihu so zelenou obálkou
Áno, áno, ďalšia vec, v ktorej sa musel objaviť Harry. Tiež máte ten pocit, že ho pchám všade? Ale ja to nerobím naschvál!

VZDUCH

Nájdi knihu, ktorá má na obálke vzduch
No, dym sa za vzduch bude musieť rátať, lebo nič lepšie som nenašla. 

Nájdi knihu s bielou obálkou
Pekná biela obálka, ktorá vypadá naživo trošku čudne. Ale nesťažujem sa. Teším sa na ňu.




BONUS

Nájdi knihu, ktorá má na obálke farby: modrá, červená, zelená, biela
Tak táto obálka obsahuje všetky potrebné farby. A ešte je aj pekná.

2 komentáre:

  1. Ty máš Medzi nebom a zemou? :O tú knihu si raz určite chcem prečítať, už napíš recenziu! 8D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.