pondelok 28. októbra 2013

Blogtour - výsledky súťaže



Blogtour je už za nami a je čas vyhlásiť výhercu knihy Prokletí ohně. Tentokrát bez nejakých dlhých rečí, to si šetrím na tu budúcu súťaž :D Ale jednu vec predsa len poviem, toto je môj 500-tí blogový príspevok :D Neviem, kde sa to tu nabralo :D

A teraz k súťaži. Tešila som sa na vaše odpovede a tri z nich ma obzvlášť zaujali :)

Dinky - "Ja by som asi písala knihu o Popoluške ako assasínke :D Bola by to skvelá nájomná vrahyňa ktorá by vychodila školu pre nájomnch vrahov (niečo podobné ako v Pratchettových Pyramídach) a behala by po strechách. Jednu noc by pracovne išla na ples aby zabila jej rivala. To by sa, samozrejme, nepodarilo a pri úteku by stratila svoju črievičku a jej rival by ju zachránil z pazúrou nejakého hrozne nebezpečného... zlodeja. Zamilovali by sa do seba na prvý pohľad a kniha by skončila tak isto ako rozprávka, vetou ""žili šťastne až kým nezomreli"", v zátvorke by bol taký mil dodatok ""prirodzenou smrťou"". Ach, ešte by som tam pridala rodinné problémy, rodičia Popolušky by boli proti ich vzťahu a snažili by sa jej priateľa nenápadne odstrániť. A samozrejme, žiadny ľúbostný trojuholník! Vôbec žiadny. Tie už lezú hore krkom :D
P.S: Dúfam že som súťažnú otázku pochopila správne :) Ďakujem za zaujímavé otázky do blogtour a za skevlú súťaž :)"

Kačka - "Nad touto otázkou jsem nemusela téměř vůbec uvažovat. Ihned mě napadl Krteček (nevím, zda ho na Slovensku znáte) v roli ničitele světa. Prostě se mi líbí představa, že by někdo tak nevýrazný zničil celou existenci. :-)"
      
Veronika- "Keby som mala konkrétne popolušku alebo kocúra v čižmách ?? Spravila by som z popolušky poriadnu mrchu, nejakú takú ľahšiu ženu a z princa by som spravila transexuála. Nie som si istá, či by mi to niekto vydal ale asi skôr nie :D Ale ako nápad dobré či ?? :) A keby som mala kocúra, tak by sa dal preoperovať na psa, pretože to by určite nikto nečakal. A ako pes by zachraňoval ľudía nosil by plášť ako superman. Bože, som šibnutá :D"


A kto je tým šťastným-prešťasným výhercom?

7. Dinky


...A len tak pripomínam, vlastne sa chválim, že budúcu stredu bude mať blog prvé narodeniny, takže sa už môžete tešiť na väčšiu súťaž :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.