štvrtok 24. októbra 2013

Top týždňa - Knihy, na ktoré nikdy nie je čas


Meme od Luu.

Je obrovská škoda, že v popise "práce" nemám celodenné čítanie kníh a (pozeranie seriálov, to aby sa nepovedalo :D). Potom to dopadá tak, že na mojej poličke oddychujú už aj niekoľko mesiacov úžasné kúsky a ja nie a nie sa k nim dokopať. 

Padlí andělé a Leviatan (Thomas E. Sniegoski)
Tak táto krásavica, teda lepšie povedané krásavec mi hovie na poličke už od minulého decembra a je to moja najdlhšie neprečítaná kniha, čo mi je ľúto. Každopádne, ak sa ku nejakej knihe neviem dokopať za jedenásť mesiacov, mám problém :D 







Rudá jako rubín (Kiestin Gier) 
Túto knihu by som chcela hrozne moc čítať. Žial, postihol ju rovnaký osud ako Anjelov, len ju nemám tak dlho. Za to by som ju chcela čítať viac...








Hostiteľ (Stephenie Meyerová)
Táto kniha, rovnako ako Rudá mi bola vybratá v Mesačnom párovaní pred pár mesiacmi. Ehm...








Búrlivé výšiny (Emily Bronteová)
Keď som už pri tom Párovaní, tak na túto sa chystám od apríla. Pre svoj pokoj som s tým projektom sekla :D 








Dokonalý sen (Ally Condieová)
Jednotka sa mi veľmi páčila a nedávno pred niekoľkými mesiacmi som si zaobstarala aj dvojku. Ehm... celá nadšená a zatiaľ sa len nadšene dívam na poličku. Ach áno, som desná...







Mechanický anjel (Cassandra Clare)
Kde bolo tam bolo, bolo jedno dievčatko, ktoré naivne dúfalo, že po Nástrojoch smrteľníkov sa pustí do Pekelných strojov... To bolo pred vyše mesiacom a ona sa nedostala ďalej, ako ku kochaniu sa obálkou... Koniec.







Na půl cesty do hrobu (Jeaniene Frost) 
Táto kniha spolu s dvoma pokračovaniami mi zdobí poličku už vyše mesiaca... A to ani nie je moja! 








Akadémia temna 3 - Rozdelené duše (Gabriella Poole)
Áno, uvedomujem si, že je to kniha tak na necelý jeden deň. A že je taktiež len požičaná...








Draki (Sophie Jordanová)
Ďalšie chúďatko, na ktoré mi už sadá prach...









Pod vražednou oblohou (Veronica Rossi)
Tak tu ma strašia oba diely. Nečítala som ešte ani túto a už osud zariadil, aby som dvojku vyhrala... 

11 komentárov:

  1. Čo som čítala sú úplne úžasné knihy 8D ja mám od Vianoc Iskrivu ešte neprečítanú a tiež ma to trápi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvé tri aj u mňa sedia. Vždy keď sa do toho chcem pustiť, tak nájdem nejakú zaujímavejšiu a potom sa mi už nechce :)
    Na půl cesty do hrobu si určite prečítaj! Moja obľúbená séria, plánujem dať ešte tento rok re-reading prvých 6 častí :D
    Mechanický anjel sa mi veľmi páčil, ale séria Nástroje Smrti je lepšia. Naj je to čítať až po 3. časti, ak to skôr prečítaš, tak zistíš niečo, čo by si nemala vedieť pri čítaní Mesto zo Skla. A že vraj sa nenadväzujú na seba :D
    Draki je dobré, taký lepší priemer, ale nič akčné a tá akcia mi tam chýbala.
    Pod vražednou oblohou sa mi nepáčilo. Bolo tam plno zbytočných vecí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Nástrojo smrteľníkov mám prečítané všetky diely, ktoré u nás už vyšli :)

      Odstrániť
  3. Nic si z toho nedělej. Mně tu trčí pěknejch pár Pratchettovek, některý i pár let. Furt se mi nechtělo číst, nechtělo... Teď by se třeba chtělo, ale mám toho tolik do školy, že prostě nemám čas číst něco jinýho...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa Padlí anjeli nebavili, bolo to na moje pomery dosť...divné. Búrlivé sú super, pokiaľ máš rada knihy písané starým dobrým štýlom...mi ju máme doma ako prvé vydanie s "krásnym" pivničným pachom, takže som mala ešte k tomu takú skvelú atmošku :D :D Mechanický, Hostiteľ, Draki, PVO sú naozaj skvelé:) a na rudá ako rubín sa chystám aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Knihy ako Pýcha a predsudok alebo Anna zo zeleného domu mám moc rada, tak hádam že Búrlivé výšiny by sa mi mohli páčiť tiež :)

      Odstrániť
  5. Draki ani veľmi neodporúčam, lebo Jacinda mi neskutočne liezla na nervy, ale napr. Rudá jako rubín či Hostiteľ sú skvelé knihy. A Búrlivé výšiny je pre mňa knižným skvostom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na Rudou jako rubín taky nemám nějak čas. Viděla jsem film, který byl naprosto úžasný :D a prostě se nemůžu nějak dokopat k tomu, abych si knihu přečetla.
    Ale Na půl cesty do hrobu si musíš přečíst! Je to skvělá kniha! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nevidela ani ten film... Akosi chcem čítať najprv knihu :D

      Odstrániť
  7. Jé zrovnika dneska jsem si domů donesla Rudou jako rubín, doufám že se k ní brzo dostanu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V to som dúfala pred polrokom tiež :D Ale počítam, že ty nie si taký blázon ako ja a nemáš doma okolo 45 neprečítaných kníh... :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.