piatok 18. októbra 2013

On my wishlist 45


On my Wishlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma.




Dnes knihy od českých alebo slovenských autoroch. Všetky tri ma veľmi lákajú. 15 mínus vypadá zaujímavo, ale jedna z mojich najočakávanejších kníh, ktorú musím mať čo najskôr, je Džinsový denník. Ja tú sériu úplne zbožňujem, sú to najlepšie dievčenské romány. A Lukáš je moja najobľúbenejšia postava odtiaľ a také zlatíčko, takže to dáva zmysel. A čo sa týka Arnarových detí... no, obálka sa mi nepáči, ale námet je super, vypadá to sľubne a ja sa teším na vydanie :)

7 komentárov:

  1. 15 minus je super! :) chvílema trochu drsnější, ale přečetla jsem to celé na jeden nádech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na džínsový denníky lukášovími očami sa neuveriteľne teším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 15 mínus je jedna z nejlepších knih, které jsem kdy četla :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 15 minus mi príde nejaké povedové. Neni z toho aj film? Ostatné nepoznám, ale idem si pozrieť o čom sú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pochybujem že je to film... a ostatné ešte nevyšli :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.