sobota 19. októbra 2013

Štedrosť knižnice 8


Moje meme

Včera som po nejakom čase zavítala do knižnice poctiť svojou prítomnosťou tetu knihovníčku. Nejako extra šťastne sa netvárila, ale určite to bolo preto, že bol piatok a ona už chcela ísť domov. Neviem si predstaviť, že by ma niekto nechcel vidieť :D 


Áno, neklame vás zrak. Naozaj som si (dobrovoľne) požičala Shakespearea a to hneď dva krát. Povedala som si, že by to chcelo zmenu a tieto dve knihy budem mať aj tak prečítané rýchlo. Čítala som už aj Hamleta, ten sa mi moc nepáčil, potom mi to upravil Titus Andronicus... A niečo na Shakesperovi ma vždy lákalo a to nehovoriac o tom, že bol v úžasnej časti Doctora Who :D 

7 komentárov:

  1. Shakespeare je výborný, mě se tady vždycky líbilo vše, až právě na Romea a Julii.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mně se líbí i Romeo a Julie, ale jeho komedie jsou mnohem lepší :D třeba Dva páni z Verony:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to by som chcela aj ja. Má to moja kamrátka, takže si to od nej asi požičiam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem klasiku. Romea a Júliu mám doma presne v tomto prevedení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Othella mam od Shakespeara asi najradšej

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za všetkým hľadaj toho doktora...
    Othello vyzerá lákavo! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.